Jeżeli
Talarczyk napisał(a):Pompę wyciągałem i podłączyłem na ostro i działa więc nie wiem co może być przyczyną że nie działa
A zrobiłeś tak
Talarczyk napisał(a):Na pompie dotknął się kabel plusowy i minusowy poszła iskra i silnik zgasł.
więc musiał przepalić się jakiś bezpiecznik. Skoro zwarcie zrobiłeś na pompie, to powinien przepalić się bezpiecznik pompy. Jeżeli on jest dobry, to mógł się przepalić bezpiecznik główny. Ale wówczas więcej rzeczy by nie działało.
Jeżeli jednak jesteś pewny, że wszystkie bezpieczniki są ok, ich gniazda ani nóżki nie są przepalone, zaśniedziałe, to musisz szukać przyczyny w samej instalacji, a dokładniej w jakiś słabych stykach - poszło zwarcie i na słabym styku wypaliły się piny. Innej możliwości nie widzę.
Instalacja pompy paliwa jest w każdym samochodzie taka sama - pierwszy obwód - sygnał ze sterownika silnika do bezpiecznika, z bezpiecznika do cewki przekaźnika, drugi obwód - z akumulatora na bezpiecznik, z bezpiecznika na styk roboczy przekaźnika. Po zasterowaniu cewki przekaźnika, styki robocze się zwierają i napięcie leci na pompę.
Sprawdż jeszcze masę pompy - przewód z wtyczki pompy powinien być przykręcony do karoserii w okolicach pompy.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...