REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
piotrauto napisał(a):to ok to dlaczego ludzie na innych forach piszą ze 14,5V max i totalne max i nie wiecej z alternatora i z PROSTOWNIKA? bo nie rozumiem tego
piotrauto napisał(a):Wyjaśnij mi tez prosze dlaczego po 5h ładowania prądem 5A woda az podeszla pod max i ledwo sie nie wylala, to jak mam go naladowac? moge wode odciągnąć strzykawką?
piotrauto napisał(a):no tak ale gęstość=napięcie
1,28 = 12,8V tyle ma naladowany aku itd idzie tylko sie przecinek przesuwa,
1,20 = 12,0V naladowany w 25procentach
piotrauto napisał(a):laduje 5h prądem 5A po ladowaniu ma 13V dzien po 12,4 a juz kilka dni po juz 12,1 tyle co przed ladowaniem
piotrauto napisał(a):To dlaczego w ogóle ładuje i moge nawet i 6A ustawić, jakby był naładowany to juz by nie ładował go prostownik albo przy ladowaniu by do 0 zeszłedł prąd
Wyjasnijcie mi wkoncu dlaczego tyle V daje prostownik czyli co aku jest rozladowany czy prostownik do d??
piotrauto napisał(a):mam na warsztacie aku motorowerowy i on ma 6,33V (czyli 12,66V)
piotrauto napisał(a):A to można kupić sam elektrolit? gdzie?
piotrauto napisał(a):jak go wymienie to tak jakbym miał nowy akumulator?