Alarm golf 3

22 Wrz 2014, 22:40

Witam, mam problem z moim golfem 3, mam w nim alarm i prawdopodobnie jest on ustawiony na odcięcie rozrusznika a nie posiadam do niego pilota, rozrusznik był wykręcany i sprawdzany i jest ok, jak przekręcam zapłon to pompę od paliwa słychać kontrolki światła itp się uruchamiają a rozrusznik w ogóle nie kręci, czy ktoś się może zna na alarmach jak odpiąć ten alarm które kable połączyć/odłączyć aby rozrusznik zaczął kręcić, dobrze by było jak by działał nadal centralny zamek po tej kombinacji, poniżej wrzucam zdjęcie mojego alarmu

inferno 97ra-01 1841 [link wygasł]
SkunTHC
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 18 04 1995
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Golf 3
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

23 Wrz 2014, 10:57

Odcięcie zapłonu w alarmach działa na zasadzie przecięcia najgrubszego przewodu i między obie końcówki przecięcia wstawienia przekaźnika, którym steruje alarm. Po otwarciu auta z pilota alarmu centralka podaje napięcie na przekaźnik, który zwiera te końcówki i wtedy można auto odpalić. Teraz musisz albo zewrzeć te 2 końcówki i spróbować odpalić albo pociągnąć plusa z akumulatora i poprzez przełącznik zamontować blokadę zapłonu.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 643
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

23 Wrz 2014, 12:33

hmm no rozumiem tylko teraz który to będzie ten kabel i gdzie go przeciąć on idzie do tego sterownika czy gdzie? (trzeba go odpiąć ze sterownika i połączyć poza nim jak dobrze rozumiem) ?
tutaj jest zdjęcie tego alarmu czy to któryś z tych kabli
Przepraszam ale jestem zielony w tych sprawach a nie chce nic popsuć :D
SkunTHC
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 18 04 1995
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Golf 3
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

23 Wrz 2014, 14:13

Nie masz nic ciąć tylko cięcie połączyć z powrotem. Przy stacyjce szukaj najgrubszego przewodu. Prześledź go aż znajdziesz niefabryczną ingerencję (taśma izolacyjną, termokurczka). Tam powinien znajdować się również przekaźnik.


Możesz zrobić jeszcze inaczej: znajdź schemat i na nim przewód odpowiedzialny za odcięcie zapłonu. Zobacz gdzie idzie ten przewód w samochodzie i czy jest do czegoś podłączony.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 643
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    MINI E (od 2008) - samochód elektryczny
    BMW Group po raz pierwszy zaprezentowała MINI E w 2008 roku, wprowadzając flotę ponad 600 zasilanych wyłącznie elektrycznie pojazdów do codziennego, prywatnego użytku. Zapoczątkowano szeroko zakrojony projekt pilotażowy, ...