REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Edquar napisał(a):Raczej Ty powinieneś zjeść bo mowa jest o Audi A4 a nie o jakieś Octavii
Edquar napisał(a):Więc poleciłem 1,8T w czym problem?
Edquar napisał(a):1,8T w Octavii też wystepowało więc nie wiem o czym mowa? Odpisałem tylko autorowi.
Edquar napisał(a):Natomiast jak mam wybór paliwożerne 2,0 które nie oferuje nic
Edquar napisał(a):Zobacz sobie na raporty spalania, na charakterystykę jednego i drugiego silnika i odpowiedz sobie sam na pytanie którego byś wybrał w XXI wieku.
szybki napisał(a):Że w starym knocie ten silnik to koszty niewspółmierne do wartości całości. Do tego oprócz gołego słupka jest kilka bajerów takich jak turbo które kosztują.
Edquar napisał(a):Turbina już dawno była zrobiona, sprzęgła z dwumasą praktycznie się nie rusza, ceny tych silników są takie same więc o co chodzi?
A co jeśli w 2,0 będzie UPG? zacznie chlać oleju więcej niż paliwa? a to jest ich cecha charakterystyczna?
Serio myślisz że 20 letnie 2,0 przejechało z salonu do garażu i tam stało? gdzie średni przebieg to 450 tys gdzie pewnie połowa na gazie więc silnik kibel..
Jeszcze raz to podkreślę ja wolę nawet nieco wyższe minimalnie koszty /bo one za dużo większe nie będą/ gdzie przy podbnym spalaniu mam fajną dynamikę, przyjemność z jazdy i normalnie przyspieszający samochód
kolega z pracy ma. Twierdzi, że jego jedynymi zaletami jest to, że wygodny i wygodnie się wsiadaDawidx napisał(a):a tak serio może zamiast oglądać te starsze samochody, w których większości są zjadane przez rdzę itp.. może wziąć w trochę lepszym roczniku np takiego Peugeota?
[link do oferty na Olx wygasł] ... 0Q12a.html
nie popieram waszej dyskusji, ale odwrócę pytanie - uważasz, że za 10k kupi perełkę 1.8T, którą jeździł starszy pan na działkę i do kościoła, olej zmieniał co 5k i całe auto będzie w stanie dziewiczym?Edquar napisał(a):Turbina już dawno była zrobiona, sprzęgła z dwumasą praktycznie się nie rusza, ceny tych silników są takie same więc o co chodzi?
A co jeśli w 2,0 będzie UPG? zacznie chlać oleju więcej niż paliwa? a to jest ich cecha charakterystyczna?
Serio myślisz że 20 letnie 2,0 przejechało z salonu do garażu i tam stało? gdzie średni przebieg to 450 tys gdzie pewnie połowa na gazie więc silnik kibel..
Trevor napisał(a):Daj sobie spokój z takim Volvo - popłyniesz konkretnie, drogi serwis, drogie części i obstawiam że to auto ma spokojnie ponad 400 tys najechane.
Trevor napisał(a):Za taką kasę to ciężko o zdrowego golfa iv 1,6 a tutaj Volvo S60 2,4 szukaj coś prostego max klasy kompakt
To kup starego vaga ogarnij za ileś tys blacharkę, porób wszystko i wystaw za 2 tysfranccc napisał(a):Jeśli wyznawcy vw wrzucają ogłoszenia z kosmicznym cenami to się nie ma co dziwić, że "ciężko kupić"
Trevor napisał(a):To kup starego vaga ogarnij za ileś tys blacharkę, porób wszystko i wystaw za 2 tys