REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Suawek napisał(a):Jakieś sugestie od czego to może być zależne?
Suawek napisał(a):a miałes cos takiego jak z rana odpaliłes chodziło
Suawek napisał(a): a gdzie cos takiego sie znajduje jak ( Czujniki ) .
Suawek napisał(a):a tak zapytam z ciekawości trudno jest przegrzać uszczelke pod głowica
To jednak uszczelka pod głowica . Mam takie pytanko jeszcze po wymianie tej uszczelki co nie moge robic samochodem ? czy powinno chodzic wszystko okaudia3 napisał(a):Pare razy?! Powiem tak - uszczelka może żyć lub może nie żyć. Normalnie po zagotowaniu się wody powinno się wymienić uszczelkę pod głowicą. Ostatnio miałem przypadek, że facetowi pękł pasek i miał pompę wody na pasku PK. Przejechał jakieś 2km gdy gotowała się woda, zmienił pasek i śmigał. Po jakimś miesiącu zaczęła mu się dostawać woda do oleju, autko poszło na zmianę uszczelki pod głowicą, ale szkody były tak duże, że trzeba było splanować blok silnika i głowicą, był to TDI, więc trzeba było cofać całe gniazda zaworowe i zawory. Jednym słowem nie ma co zwlekać.