18 Paź 2018, 08:18
Witam,
2 tygodnie temu mechanik wymienił mi rozrząd wraz z pompą wody na ori od tego czasu zrobiłem ok. 1000 km.
2 dni temu jechałem trasę 700 km. Po 150 km wyskoczył komunikat o zbyt wysokiej temperaturze, na wskaźniku pokazywało 120 stopni, prędkość ok. 140 km/h. Od razu zwolniłem a temperatura spadła do 90 stopni.
Zacząłem sprawdzać - dojechałem tą trasę, silnik przegrzewa się w momencie, gdy jadę szybciej niż +/- 100 km/h (temperatura wzrasta, nie zatrzymuje się), w momencie przegrzewania (powyżej 90 stopni) brak ogrzewania w samochodzie lub powietrze z nawiewów leci letnie mimo ustawionego na maxa.
Gdy jeżdżę po mieście wszystko jest ok (trzyma cały czas 90 stopni i jest ogrzewanie), po autostradzie wracałem z prędkością 80/90/100 km/h cały czas obserwując wskaźnik.
Wszystkie płyny w normie, bez strat. Nie kopci, nie dymi, płyn chłodniczy czysty. Rurki wchodzące do chłodnicy są ciepłe i miękkie, wychodzące również.
Po zagrzaniu auta i pozostawieniu na postoju, przy włączonych światłach wydaje mi się, że nie działa wentylator.
Odpowietrzyłem wczoraj układ przez chłodnice do momentu aż zaczął cieknąć płyn.
Jakieś propozycje ? Nie chce oddawać auta komuś kto zacznie wymieniać wszystko po kolei aż będzie dobrze.