Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
artur73 napisał(a):Dla mnie 2,4 jtd to dosyc dobre rozwiązanie i na pewno lepsze niż najsłabsze benzynki z 1,6... Oczywiście 2,0 z PB,to jest już ok. tylko o ekonomii można zapomniec.
artur73 napisał(a):Zdecydowanie kłopoty w tych autach dotyczą przeważnie zawieszenia
Migi60 napisał(a):artur73 napisał(a):Zdecydowanie kłopoty w tych autach dotyczą przeważnie zawieszenia
Zawieszenia x2...Bo tak przednie jak i tylne zawieszenie posiada niezliczoną ilość
wahaczy i tulejek.O jakości tych zawieszeń szkoda pisać....
astro007 napisał(a):Napisze to z doświadczenia kuzyna , który kupił sobie takiego nowego. I jest to ogromna skarbonka( jak każde auto ale ta szczególnie) rozleciało mu się zawieszenie kilka razy z elektryką ciągle problemy miał to siadał alternator to rozrusznik to silniczek wycieraczek to silniczki w szybach to silniczek od wentylatora.Ogólnie koszmar , może komuś wydawać się to ,że to pikuś ale on nie miał miesiąca ,żeby coś się nie posypało. Jak autko było na gwarancji to było spoko ale zaraz po zakończeniu autko zostało sprzedane za grosze.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki ALFA ROMEO. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne ALFA ROMEO