Alfa romeo gt jako pierwszy samochód dobry ?

05 Sie 2013, 15:06

Witam,
mam wielki problem, chce kupić pierwsze auto alfe romeo gt ale jestem kompletnie zielona w tej kwestii, jedynie co podoba mi się jej wygląd ale wiem ze to zbyt mało na zakup samochodu dlatego też prosiłabym o pomoc czym się kierować przy wyborze, jaki powinna mieć przebieg rok i na co zwrócić szczególną uwagę podczas kupna :) mam 20000 zł i na pewno nie chciałabym stać wiecznie w warsztacie :) czy to będzie dobry wybór ?? Proszę o pomoc :)
Kim
Obserwowany

Prawo jazdy: 15 11 2011
Auto: nie mam

05 Sie 2013, 15:34

Kim napisał(a):mam 20000 zł i na pewno nie chciałabym stać wiecznie w warsztacie :) czy to będzie dobry wybór ??

Muszę Cie zmartwić niestety ale kupując ten samochód warsztat samochodowy możesz traktować jak drugi dom...
Nie będzie to dobry wybór, samochód piękny lecz bardzo kapryśny. Wpisz w google ,,alfa GT opinie"
to rozwieje Twoje wątpliwości albo po prostu wejdź na forum alfamaniaków, bywają szczerzy.
Kiedyś sam chciałem kupić najpierw fiata coupe później alfę bo ładne i tanie ale szybko pozbyłem się złudzeń.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

12 Sie 2013, 17:19

W podobnej cenie masz Leona Cupre z silniczkiem 225 km.To jest mój pierwszy samochód i mam przyjemność ci go polecić.Po 1. frajda z jazdy nie opisana (ja na przykład dziś jechałem po A1 do Gdańska a na tempomacie miałem 194 km i wyprzedzałem innych jak pachołki :D )
Po 2.Nie ma wielu (jedną z nich mogę wymienić: Słabej jakości plastiki :x )
Po 3.Do tej ceny znajdziesz dobrze utrzymany model z książką i nie cofanym licznikiem ( jak na te samochody to ważne) Lecz sprawdzaj dokładnie dlaczego? Rzadko bo rzadko ale zdarzają się powypadkówki. Szerokości ,pozdrawiam!! :lol:
Elfusion
Obserwowany

Prawo jazdy: 15 07 2011
Auto: Seat Leon Cupra
Silnik: 225 km