REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
ggg11 napisał(a):Jakieś bolączki, docelowy silnik to 1.4t 120km + potem jakiś chip, jednak nie wykluczam Multiair
galakty napisał(a):Jak masz sprawne i zadbane auto, to zmiana na MultiAir jest hmm... No mozesz się zdziwić że taniej nie będzie.
szybki napisał(a):Nie każdy ma MA. Ogólnie mocno napompowany temat tej awarii przez usprawiedliwiaczy diesli w mieście
galakty napisał(a):pierwsze pisałem TYLKO o MA, więc się nie czepiaj już na siłę.
Po drugie nie będę naganiaczem, który mówi że diesel od 2-5 km w mieście się zepsuje po miesiącu, bo mnóstwo ludzi używa diesli w mieście i jakoś co miesiąc nie odwiedzają warsztatów. Tak, ogólnie benzyna będzie lepsza, ale wolę udanego diesla niż MultiAir i włoską robotę, gdzie wiadomo że jakość nie zawsze idzie w parze z estetyką. I sorry ale jak od razu mówimy że padnie turbo, wtryski czy EGR, to trzeba wspomnieć że MA też może paść i koszt nie jest wcale niski. A jeśli ktoś zaniedbał wymiany oleju, lub lał Castrola...
ggg11 napisał(a): jednak ekonomiczniej i przyjemniej będzie na benzynie.
A jeśli ktoś zaniedbał wymiany oleju, lub lał Castrola...
galakty napisał(a):Pamiętaj że to mała turbobenzyna, nawet po chipie przy wyższych prędkościach puchnie i nie czuć tej mocy
Trevor napisał(a):Zamiast Mito lepiej iść w Punto np. Abarth
Trevor napisał(a):co do małej benzyny 1,4 TSI zrobione pod 200 koni leci jak dobre 2 litry i raczej nic nie puchnie.