Alkomat - czy warto kupić?

11 Lut 2016, 11:50

Osobiście posiadam taki Alkomat AlcoSafe Dual i jest zadowolony. Uważam , iż każdy kierowca powinien mieć alkomat na wyposażeniu.
Gregorek121
Obserwowany

Auto: Audi A4

16 Lut 2016, 00:21

Już nie raz się przydał alkomat, szczególnie przydaje się na drugi dzień po świętach, uroczystościach rodzinnych. Mam taki model [link do oferty wygasł] AL8000
jeszaj
Obserwowany

Prawo jazdy: 17 10 1994
Auto: Mercedes
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

16 Lut 2016, 13:04

Zgadzam się z przedmówcą, rozsądny kierowca dba o bezpieczeństwo. Jak ktoś się zastanawia nad zakupem to warto o nich poczytać.
bpa
Początkujący

Auto: volvo v40

29 Lut 2016, 09:37

Ja jestem zdania że każdy kierowca powinien mieć alkomat. Albo inaczej każdy rozsądny kierowca ma alkomat osobisty. Rozsądni dbają o swoje i innych biezpieczeństwo chociaż by raz do roku miał go użyć.

Jak ktoś używa raz do roku to wystarczy, ze będzie miał jednorazówkę w razie W. Alkohit start to koszt około 6-7 zł, a da pewność czy można jechać czy nie.
jakataka
Nowicjusz

Miejscowość: 3miasto

29 Lut 2016, 12:19

Osobiście wychodzę z założenia, że jeśli następnego dnia mam prowadzić, to wolę nie pić więcej niż łyk lub dwa dla wzniesienia toastu i na tym koniec. Raz w życiu, gdy naprawdę musiałam prowadzić, okazało się, że nie mogę... Od tamtej pory mam nauczkę, że lepiej odpuścić sobie w ogóle, niż mieć potem wątpliwości. Komuś, kto ma inne podejście niż ja, alkomat może się przydać, żeby zawsze mieć pewność, kiedy można prowadzić.
Zielonka
Początkujący

Prawo jazdy: 07 03 2010
Auto: Fiat Sedici
Silnik: 1.6 16V
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Rok produkcji: 2014

24 Kwi 2016, 21:36