19 Wrz 2014, 21:03
Półoś wyciągasz np. łapą do ściągania opon. Trzeba mocno szarpnąć i półośka wyjdzie. Na końcu może być zabezpieczenie które trzeba ściągnąć. Wszytko ładnie zejdzie z wielowypustu.
Wymiana pompy wody nie jest trudna jak się wydaje. Trzeba uważać żeby nie przekręciły nam się koła zębate od wałków rozrządu, wału korbowego. Są do tego specjalne kliny którymi sobie zabezpieczasz przekręcenie. Trzeba też pozaznaczać znakami koła w razie czego żeby ustawić je tak jak były.
Krótko: zabezpieczasz klinami, blokadami wałki rozrządu, wał korbowy. Popuszczasz napinacz paska, ściągasz pasek, odkręcasz pompe wody, przykręcasz nową. Zakładasz pasek, od drugiej strony niż napinacz, dochodzisz do wałku rozrządu, przytrzymujesz tam pasek, następnie naciągasz pasek na napinacz, rolki itp, i na samym końcu zakładasz na koło wałku rozrządu. Potem naciągasz pasek napinaczem, tam będziesz miał taką strzałkę, która wychyli Ci się do pewnego punktu, u Ciebie chyba takiej przerwy pomiędzy dwoma blaszkami, wtedy dokręcasz pasek i gotowe.