Urwał mi się pasek do alternatora i chcę go sam wymienić. Ale zastanawia mnie jedna sprawa. Próbowałem przekręcić ręką wirnik - to znaczy to koło na którym powinien być pasek, i się nie chce obrócić. Nie używałem dużej siły bo dostęp jest ograniczony, może jak bym użył większej siły to by się obrócił, ale wydawało mi się że alternator powinien swobodnie się obracać. Czy tam jest jakaś blokada? Czy to normalne że są takie opory?
Niedawno miałem taki sam problem z Fiatem Ducato 2,5 TDI. Jak się później okazało, mój Alternator nadawał się na złom lub do dobrego elektromechanika. Rolka w alternatorze powinna się bez najmniejszych wysiłków dać się obracać. Ja się ratowałem WD40, spryskałem rolkę i jako tako chodziło. No ale w końcu pasek poszedł no i wymieniłem
robs napisał(a): Ale zastanawia mnie jedna sprawa. Próbowałem przekręcić ręką wirnik - to znaczy to koło na którym powinien być pasek, i się nie chce obrócić.
Minimum-zatarte łozyska....
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło. Nie odpowiadam na PW.
Podatek od środków transportu – co warto wiedzieć? Posiadanie pojazdu wiąże się zarówno z kosztami jego utrzymania, jak i istotnymi obowiązkami podatkowymi. Niektóre środki transportu wymagają uregulowania specjalnego podatku, który może być istotnym ...
BMW Concept CS 2007 BMW Concept CS to wizja czterodrzwiowego samochodu, który łączy w sobie prestiż luksusowego Gran Turismo z fascynującym urokiem sportowego samochodu o wysokich osiągach. Ekspresyjny design, wyselekcjonowane materiały ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.