Urwał mi się pasek do alternatora i chcę go sam wymienić. Ale zastanawia mnie jedna sprawa. Próbowałem przekręcić ręką wirnik - to znaczy to koło na którym powinien być pasek, i się nie chce obrócić. Nie używałem dużej siły bo dostęp jest ograniczony, może jak bym użył większej siły to by się obrócił, ale wydawało mi się że alternator powinien swobodnie się obracać. Czy tam jest jakaś blokada? Czy to normalne że są takie opory?
Niedawno miałem taki sam problem z Fiatem Ducato 2,5 TDI. Jak się później okazało, mój Alternator nadawał się na złom lub do dobrego elektromechanika. Rolka w alternatorze powinna się bez najmniejszych wysiłków dać się obracać. Ja się ratowałem WD40, spryskałem rolkę i jako tako chodziło. No ale w końcu pasek poszedł no i wymieniłem
robs napisał(a): Ale zastanawia mnie jedna sprawa. Próbowałem przekręcić ręką wirnik - to znaczy to koło na którym powinien być pasek, i się nie chce obrócić.
Minimum-zatarte łozyska....
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło. Nie odpowiadam na PW.
Lamborghini Centenario - trzy końcówki wydechu Centenario to niezwykle rzadkie auto - powstało jedynie w liczbie 40 egzemplarzy, w tym 20 w wersji coupé i tyle samo w odmianie roadster. A powód do stworzenia takiego samochodu był nie byle jaki - włoska marka ...
Zegarek Nissan Nismo Watch Nissan przedstawia pierwszy zegarek typu smartwatch, umożliwiający nawiązanie połączenia pomiędzy samochodem i kierowcą. Nissan zostanie pierwszym producentem samochodów, który opracował zegarek smartwatch stworzony ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.