Alternatywy i dylematy za 35k, Samochód do miasta dla młodego kierowcy

04 Kwi 2017, 22:22

Witam forum!
Od dłuższego czasu przeglądam wszystkie wątki, ale nadal nie mogę się zdecydować które auto byłoby najlepszym wyborem.
Jestem młodym kierowcą fiata seicento i nadszedł ten czas na zmianę auta :D
Mam 35k, a moja codzienność to przeważnie 85% miasto 15% trasa. Dodam, że rocznie robię ok 10k km. Szukamy benzyny :)
W tym momencie zaczynają się dylematy ponieważ jest duuużo samochodów które mi się podobają, ale nie wiem czy spisywałyby się one w codziennym użytkowaniu.
Samochody na które zwracam uwagę to:
-Honda Civic 1.8( chociaż odstrasza mnie opinia o twardym zawieszeniu)
-Renault Megane III
-Opel Astra
-Ford Focus mk3
-Hyundai i30 (chociaż odstraszają mnie trochę plastiki)
-mazda 3
Z większych aut które podobają mi się wizualnie i czytałem naprawdę dobre opinie, a które czuję że kłócą się z ''życiem w mieście'' to:
-volvo s40
-saab 93 II (najpiękniejszy ze wszystkich :D)
-honda accord
-mazda 6 (tylko jak z blachą gdy auto nie garażowane? :<)
Są jeszcze 2 opcje.
1- dołozyć 8k i kupić nowego swifta z salonu?
2- mam znajomego który sprowadza samochody ze Szwajcarii. Problem polega na tym, że kompletnie nie wiem na jakich stronach szukać tych aut. Jak widzicie ten pomysł i czy ewentualnie moglibyście mi podać strony dotyczące aut ze Szwajcarii?
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuje za zainteresowanie :)
Jarpen
Nowicjusz

Prawo jazdy: 08 02 2013
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 1.1
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

04 Kwi 2017, 23:23