REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kao napisał(a):najbardziej sensownym rozwiązaniem wystawić tak jak jest i pozbyć się problemu
No tak ale tu nie pchasz się w koszty a zawsze możesz zrobić tak że go zarejestrujesz jak klient będzie chciał lub sprzedasz z dokumentami gotowymi do rejestracji.Kao napisał(a):Rokiko tylko kto kupi anglika jak europejka kosztuje kilka tysięcy.
Jak go wystawisz w całości na części to myślę, że za połowę ceny anglika powinien się bez problemu sprzedać. Zresztą może wystawić wyższą cenę i zobaczyć czy ktoś będzie zainteresowany.calvin77 napisał(a):Wiem że dużo za niego nie dostane, będą to jakieś grosze, mimo wszystko chciałbym to rozegrać możliwie najlepiej,
no jak nie ? Przeróbka/wymiana lamp, licznika, lusterek, tłumaczenia, badanie techniczne, koszta rejestracji i ubezpieczenie które na angola jest wyższe niż na auta europejskie. To już spore koszta które nigdy się nie zwrócąRokiko napisał(a):No tak ale tu nie pchasz się w koszty
tak, sugeruje sprzedaż w całości z przeznaczeniem na części. Nawet bez możliwości rejestracji bo teraz po zmianie przepisów jesteś zobowiązany zarejestrować auto jeżeli je sprowadziłeś w celu eksploatacji.calvin77 napisał(a):Czyli sugerujesz żeby wystawić niezarejestrowany, bez przeglądu, i zapisać że w celu sprzedaży go na części hurtem?