Antyradar

21 Mar 2008, 00:39

w naszym pięknym kraju UŻYWANIE antyradaru jest zabronione (ale nie jest zakazane taki antyradar mieć w samochodzie)
więc jak taki pies jak wywęszy antyradar że jest on w naszym samochodzie to na jakiej podstawie może nam udowodnić że używaliśmy tego sprzętu??
siwy
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jarosław

21 Mar 2008, 11:13

jeśli jest włączony...
michalmanu
Zaawansowany

Miejscowość: Silesia

21 Mar 2008, 12:02

no nawet jeśli jest wyłączony
to napewno coś do powiedzenia by misiek miał

miał ktos podobną sytuacje ?
pisać koledzy pisać :D
siwy
Zaawansowany
Awatar użytkownika

21 Mar 2008, 12:07

nie znam się na prawie trzeba by w kodeks zerknąć jak to wygląda z rewizją samochodu...bo generalnie on może być włączony do zasilania ale np w schowku.Pytanie czy Policjant ma prawo kazać otworzyc Ci schowek.
michalmanu
Zaawansowany

21 Mar 2008, 12:23

no ciekawe
skoro może kazać otworzyć bagażnik
no ale antyradaru nie trzyma sie w schowku tylko na podszybiu

a tak wogóle chodzi o to żeby kierowca zwolnił wieć jak antyradar zacznie pikać to zwolni
więc dlaczego u nas to zabronione a w innych krajach nie??
bo chodzi o zdzieranie kasy z kierowców ?
siwy
Zaawansowany
Awatar użytkownika

21 Mar 2008, 12:31

Art 66 ust. 4 pkt 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym z 20 czerwca 1997r: " Zabrania się wyposażania pojazdu w urządzenia informujące o działaniu sprzętu kontrolno-pomiarowego używanego przez organy kontroli ruchu drogowego lub działanie to zakłócające albo przewożenia w pojeździe takiego urządzenia w stanie wskazującym na gotowość jego użycia”

więc można mieć wyłączony antyradar w pojeździe
siwy
Zaawansowany
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Toyota Hilux 1968 rok
    Projektanci pierwszego Hiluxa raczej nie byli świadomi, że to właśnie ta nazwa stanie się synonimem niezawodności. Hilux jest znany z tego, że nie sprawi zawodu w najtrudniejszych warunkach terenowych na świecie. W 2003 roku ...