Astra 1.7td-isuzu jak podłaczyc alternator 2piny 3przewoda

30 Gru 2013, 02:13

Witam mam astre 1.7td silnik isuzu padl alternator chciałem go regenerowac lecz gosciu uswiadomił mi ze to jest jakas przeróbka a altek jest podobno od jakiegos hiundaja ten altek posiadal wtyczke 2piny tylko jeden poprzeczny i trzeci wtyk pojedynczy po przeciwleglej stronie wtyczki na obrotomierz kupiłem nowego altka wejscie 2piny po podłaczeniu kontrolka nie gasnie podlaczam L zoltoczerwony W obrotomierz a co z trzecim kablem moze ktos cos poradzic co tu niegra
romek465
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 0- 0-1990
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: opel
Silnik: 1.7td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

30 Gru 2013, 20:30

Podejrzewam że kupiłeś nie ten alternator. W sumie się nie dziwię bo piszesz że to jakaś przeróba. W zasadzie patrząc po roczniku Twojego auta to powinieneś mieć tam na alternatorze terminal czteropinowy. Tutaj kontrolka ładowania jest załączana przez przekażnik. W tym nowym , dwupinowym L/W tego przekażnika nie ma. Podłącz pod L żarówkę 3W do + akumulatora i zobacz co się będzie działo.

Poza tematem : Swoje zapytania pisz poprawnie . Używaj znaków interpunkcyjnych. Formułuj poprawnie w miarę możliwości zdania, poprzedzając je dużą literą. Ja orłem nie jestem ale się staram. Twój post czyta się żle . Następnym razem jeśli się nie poprawisz , to nie dostaniesz odpowiedzi.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4836
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

30 Gru 2013, 21:03

L- kontrolka
W - obrotomierz
Trzeci przewód zostawiasz wolny. Oprócz tego musisz zmostkowac piny 86 z 30 na gnieździe przekaxnika kontrolki ładowania, bo wzbudzenie altka musi lecieć przez kontrolkę.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

01 Sty 2014, 03:44

Witaa na forum dzieki za pomoc ale do tego tematu mam jeszcZe jeden problem mam gdzies zware szukając kabel bocznygrubyidący w stacje bezpieczników .swieci kontrolka miedzy aku a masa czy to stacyjka czy rozrusznik
Wszystkiego najleprzego w nowym 2014
powaznie dzwon 882989571
romek465
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 0- 0-1990
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: opel
Silnik: 1.7td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

01 Sty 2014, 16:26

A ja mam prosbę do ciebie - zanim zaczniesz prosić o pomoc, najpierw zacznij szanować forumowiczy. Póki co, to twój sposób pisania nie wskazuje na szacunek dla forumowiczy. Do tego ciężko zrozumieć o co ci chodzi.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Co to znaczy być uprzejmym na drodze?
    Po pierwsze być kierowcą przewidywalnym, a nie chaotycznym i pełnym emocji. Po drugie przestrzegać przepisów ruchu drogowego. Po trzecie kierować się zasadą współpracy, ostatecznie intencją wszystkich jest bezpieczne ...