Astra 1992r. Mam dość Pomocy!

23 Mar 2011, 22:12

Szukałem w opcji "Szukaj" niestety nic nie znalazłem odpowiadającego . Proszę może o radę bo już mam tego dość włożyłem ponad 1000zł w rozrządy chłodnice pompę kable świece i nic nadal to samo a mianowicie :/ Samochód Dziwnie chodzi na LPG niby pracuje równo a po dłuższym staniu w korku zaczyna telepać , wymieniony filterek wyregulowany gaz wszytsko chodzi ładnie pięknie i bach znowu to samo .... nie pracuje równo po wysprzęgleniu obroty spadają albo samochód gaśnie ( ale nie zawsze czasami pracuje równo co mnie najbardziej irytuje) podokręcałem dziś wszytsko przy filtrze powietrza i zauważyłem , że guma po warsztacie jest zdjęcia foto"

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Uploaded with

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



to nie moja astra ale pokazuje w którym miejscu. Założyłem gume .. i mialem problemy z odpalaniem (jak silnik jest gorący to go z gazu pale) kilka razy mi zgasł i obroty skakały byłem u znajomego jak wracałem odpaliłem z gazu raz zgasł potem obroty się praktycznie zerowałem w przypływie złości wcisnełem pedał gazu dałem go na 5 tyś przegazowałem i dojechałem do odmu spokojnie.

PS. posze o pomoc ( dodam , że problemy się zaczeły po wymianie termostatu) myślałęm , że to wina płynu chłodniczego bo chłodnica była rozszczelniona.
Infernus_90
Początkujący
 
Posty: 65
Miejscowość: Wawa

24 Mar 2011, 01:43

Sprawdź dobrze wszystkie przewody podciśnieniowe i harmonijkę łączącą filtr powietrza z silnikiem.
kant95
Zaawansowany
 
Posty: 695
Miejscowość: lublin
Prawo jazdy: 01 01 1981
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

24 Mar 2011, 06:47

Harmonijkę oglądałem tak ogólnikowo nie wyglądała na zniszczoną , a może silniczek krokowy
Infernus_90
Początkujący
 
Posty: 65
Miejscowość: Wawa

24 Mar 2011, 08:59

Bardzo ważne żeby jedno i drugie było szczelne.Miałem podobne cyrki w astrze i było pęknięte gumowe kolanko podciśnienia z tyłu wlotu powietrza do silnika.
kant95
Zaawansowany
 
Posty: 695
Miejscowość: lublin
Prawo jazdy: 01 01 1981
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

24 Mar 2011, 17:43

Dziś pojawiły sięn te same objawy na benzynie! zapaliłem go pochodził sobie ja bawiłem się radiem po chwili patrze obroty krytycznie spadły samochód ciężko reagował na pedał gazu
Infernus_90
Początkujący
 
Posty: 65
Miejscowość: Wawa

24 Mar 2011, 18:05

wyczyść silniczek krokowy, a najprawdopodobniej wymień na nowy
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Wyższy poziom bezpieczeństwa od Volvo
    Wraz z debiutem w Genewie nowego Volvo V40, po raz pierwszy zaprezentowano innowacyjne rozwiązanie z zakresu bezpieczeństwa biernego – poduszkę powietrzną chroniącą pieszego. Jednak to nie wszystko. Właśnie przedstawiono ...

24 Mar 2011, 19:05

czujnik położenia walu korbowego, cewka, aparat zapłonowy
tibu1
Początkujący
 
Posty: 164
Miejscowość: kraków
Prawo jazdy: 18 11 2007

24 Mar 2011, 20:14

jak odpaliłem zimny prawie gasł , rozgrzał się było ok ... i lpg i benzyna byłem u sprawdzonego mechanika , też powiedział o silniczku krokowym ale zaznaczył też iż może być rozrząd przestawiony o 1 ząbek... bo problemy się zaczeły po wymianie termostatu z paleniem na benzynie musialem gazować go jakieś 3 min potem się stabilizował inaczej gasł. potem wymiana rozrządu też u mechanika który nie ma dobrej renomy.. czy rozrząd może mieć też jakiś wpływ na to?
Infernus_90
Początkujący
 
Posty: 65
Miejscowość: Wawa

24 Mar 2011, 20:42

A jak chodzi na benzynie?!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8594
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

24 Mar 2011, 21:04

1.4 jest silnikiem kolizyjnym i przestawienie rozrządu może być bardzo kosztowne.Najpierw pisałeś o gazie teraz o benzynie i rozrządzie to wygląda że chyba nic nie jest pewne.A parownik ile ma wiosen?
kant95
Zaawansowany
 
Posty: 695
Miejscowość: lublin
Prawo jazdy: 01 01 1981
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

24 Mar 2011, 21:08

do wymiany termostatu nie rozbiera się rozrządu :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

24 Mar 2011, 21:12

CHyba w astrze termostat znajduje sie pod rozrządem , i potrzebny jest demontaż
Infernus_90
Początkujący
 
Posty: 65
Miejscowość: Wawa

24 Mar 2011, 21:40

chyba da się rozebrać bez demontażu rozrządu, pokrywe tak ale sam rozrząd nie musi być ruszany,
no chyba że ten silnik jest wyjątkowy pod względem konstrukcyjnym :mrgreen: i część eksploatacyjną teoretycznie wymienianą często montuje się pod czymś czego nie należy ruszać bez wymiany :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

24 Mar 2011, 22:54

SPRAWDZ ROZRZĄD, jest znak na kole pasowym na wale, lub ustaw w martwym górnym punkcie pierwszy tlok, na kole na wałku również jest znak który należy dopasowac do znaku na obudowie (mniej więcej pionowo do gory). źle ustawiony rozrząd pasuje do tych objawów

w tym silniku jest konieczny demontaż rozrządu, termostat znajduje się za kółkiem rozrządu:) jest to bardzo prosty rozrząd więc można to zrobić w 30 min :)
tibu1
Początkujący
 
Posty: 164
Miejscowość: kraków
Prawo jazdy: 18 11 2007

25 Mar 2011, 08:04

a widzisz dobrze gadasz , od razu wymieni się silniczek krokowy ;) i zobaczymy co dalej ;]
Infernus_90
Początkujący
 
Posty: 65
Miejscowość: Wawa