03 Wrz 2010, 12:50
1.Zmierz cisnienie sprężania na każdym garze ,jeżeli będzie małe dół do roboty = Komplet pierścieni,po rozebraniu silnika sprawdzic luzy na panewkach , jak luzy to wymienić również panewki,
2.Po ściągnięciu głowicy i tak musisz wymienić uszczelkę pod głowicą
3.Oddaj głowicę do planowania , bez planowania nie zakładaj uszczelki.
4.Na szlifierni przy planowaniu niech odrazu wymienią tobie uszczelniacze zaworowe , bo pewnie też są stwardniałe i powoduja branie oleju.
5.Niech również sprawdzą tobie zawory , ewentualnie je wyszlifują, dotrą.
6.Przy tym zabiegu wymieniasz wszytsskie uszczelki , glowica, kolektory ,pokrywa zaworów, miska olejowa, równie zmieniasz olej i filtr oleju.
Mnie cały koszt , częśći, robota gowicy na szlifierni całej,robocizna mechanika wyszedł 850 zł w Zielonej Górze województwo Lubuskie.Tylko uważaj na mechaników bo będą ci wciskać niezłe kity co do cen i wymiany niepotrzebnych częsci.