REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kolego Rokiko czy miałeś praktycznie , namacalnie mieć przyjemność regulować zawory w tym silniku ze względu na zastosowanie LPG ? Gazownicy to chętnie gazują , ludzie tym jeżdzą bezproblemowo setki tys. km . Skąd taka opinia z Twojej strony że to za bardzo się nie nadaje pod gaz ? Trochę tego przerobiłem i nie spotkałem się z koniecznością regulacji . Chyba że ktoś domorosły dorwie interfejs , program i szuka oszczędności obcinając mapę , zubożając bo niby za dużo pali .Rokiko napisał(a):Ta druga wersja 105KM ma oznaczenie Z16XEP czyli silnik twinport które mają delikatne głowice, dodatkowo mechanicznie regulowany luz zaworowy (regulacja co 90tys. km na benzynie, a w przypadku jazdy na gazie co 30tys. km koszt około 800-1000zł. Więc generalnie mając to na uwadze ten silnik nie najlepiej nadaje się do gazu
Wybierasz silnik pod kątem zakupu czy auto ? Te ople ze starszymi motorami to starowinki i strucle. Nowsze to już bez hydropopychaczy . Nie zagazujeszRokiko napisał(a):Jak bym jednak miał wybierać silnik typowo pod gaz i byłyby te dwa do wyboru to celowałbym w ten który jest bezpieczniejszy
Wiesz co jakiś czas temu wybrałem silnik jaki bym chciał i szukałem później samochodów które mają ten motorbonifacy napisał(a):Wybierasz silnik pod kątem zakupu czy auto ?
Dobry.ineedl napisał(a):czy ten silnik jest dobry do gazu?
Jak będziesz deptać to spali swoje . Jak będziesz jeżdził wokół tzw. komina to gazu spali mało ale pb sporo . Czyli czytaj że dopóki silnika się nie zagrzeje będziesz jechać na benzynie.ineedl napisał(a):Ile by paliło na 100km gazu ?