Astra G 1.6 Problem z wycieraczkami!!!!!!!!

30 Sty 2008, 00:39

Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc!! Otóż chodzi o wycieraczki przednie i tylne oraz spryskiwacze. Na poczatku Wszystko bylo ok za wyjatkiem czasówek ktore zatrzymywały sie na srodku szyby, nie wracaly itp. Sprawdzilem przekaznik-wszystko ok wiec zaczynam grzebac przy sterowniku w kierownicy otworzylem go w srodku przeczyscilem i dalej to samo jednak w pewnym momencie jakby "braklo pradu" wszystko stanęło(przednie, tylne, spryskiwacze) i teraz w ogole nie reaguje!!!! Nie slysze przekaznika ani silniczka poprostu "blackout". sprawdzilem bezpiecznik-wszystkie ok! Nie wiem czy zwarcie jakies czy w silniczku cos PROSZE O POMOC bo za 4 dni w trase jade i jak bez wycieraczek??? Z gory dziekuje
koztek19
Nowicjusz
 
Posty: 3
  • 30 Sty 2008, 02:14

    Skoro tak się stało przy grzebaniu w sterowniku,to poświęć mu więcej uwagi - jakieś zimne luty lub inne luzy na stykach.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    30 Sty 2008, 13:27

    Tak tylko ze mam jeszcze takie 2 sterowniki (ze szrotu) i kazdy po kolei sprawdzalem-lipa to samo.
    koztek19
    Nowicjusz
     
    Posty: 3

    30 Sty 2008, 14:42

    Jednak to byl bezpiecznik-niezauwazylem!!! ale dalej na czasowkach wycieraczki bujną sie do polowy szyby i stają chwilę odczekam i ruszą ale nie zawszeparkuja na swoje miejsce przekaźnik cyka wiec chyba ok zreszta wymienilem na 2-100%dobry!! Panowie co to moze byc???? Dodam ze na 1 i 2 biegu smigaja bez zarzutów! Proszę o rady.
    koztek19
    Nowicjusz
     
    Posty: 3

    30 Sty 2008, 18:29

    W silniczku od wycieraczek są styki na plastikowym kołku ktore ulegają uszkodzeniu.Żeby do nich się dostać trzeba usunąć nity.Przy okazji należy przesmarować ośki od ramion i ośkę w silniku.
    andrzej_124
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1704

    23 Maj 2008, 19:25

    Czy mógłbyś napisać, jak się skończyła ta historia? MAm ten sam problem, ale brak mi wiedzy do samodzielnego szperania. Zanim pojadę z tym do warsztatu chciałabym się jednak zorientować, ile to powinno kosztować. No i czy był jakiś sposób żeby temu zapobiec, nie powinnam je na przyszłość smarować?
    Em
    Nowicjusz
     
    Posty: 12
    Miejscowość: Warszawa
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      [A] Matiz 0,8 / Seicento 0.9 / 106 1,0 / Lupo 1,0
      Podstawowe kryteria zestawienia: - samochód segmentu A - pojemność silnika do 999ccm - modele z ok. 2000r. Wytypowane modele do zestawienia: - Daewoo Matiz 0,8 - 51KM - Fiat Seicento 0,9 - 39KM - Peugeot 106 1,0 - ...

    24 Maj 2008, 17:45

    1 krok. Wysmaruj szybe smalcem ( aby byl lepszy poslizg) 2 krok - do zbiorniczka z plynem wsyp kreta w granulkach i zalej gorąca woda. Ja mialem podobny problem. Mi to pomoglo. Pozdrawiam
    bolonzo4
    Nowicjusz
     
    Posty: 5

    24 Maj 2008, 21:33

    :D Czasami,to ręce opadają...
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000