Astra G problem z pompą

21 Lis 2015, 01:01

Witam, posiadam problem z Astrą II '99 rok, silnik 1.7 diesel. Rok temu poszedł sterownik pompy, wymieniony wszystko ok. Od około miesiąca auto holowane od warsztatu do warsztatu i odsyłane z niczym. Mianowicie: zaczęło się od problemu z odpaleniem, za 3-4 razem odpalała, aż przestała. Diagnoza - sterownik pompy. Wrrr myślę historia z przed roku. No nic, wymienią, będę śmigać. Wymienili, dalej nie pali. Kolejna diagnoza - pompa. Tu już gorzej, no nic myśle trzeba to trzeba. Wstawili pompę używaną, z gwarancją, dalej nic. Nie pali. Kolejna złota myśl mechanika - czujnik wału korbowego. Szybko do sklepu, ostatnia sztuka, pędem do zakładu, wymienili - dalej nie pali. Sprawdzane, odpowietrzane, wtryski suche, nikt nie wie co się dzieje, od miesiąca auto nie pali. Najpierw błąd P1335, potem nie pojawia się zaden błąd a Asta jak nie paliła tak nie pali. Czy ktoś miał podobnie? Proszę o podpowiedzi
natka25031
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: Astra G
Silnik: 1.7
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

01 Sty 2016, 16:09

natka25031 napisał(a):Najpierw błąd P1335, potem nie pojawia się zaden błąd a Asta jak nie paliła tak nie pali
Nie pali bo wskazany błąd oznacza problem z pompą wtryskową. Być może wilgoć dostała się do złącz i piny zaczęły korodować. Proponuję je sprawdzić na początku i wyczyścić. Dodatkowo sprawdź czujnik obrotów w pompie i oczywiście samo złącze sterownika pompy.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Oldsmobile F32 - historia zabytkowego samochodu
    Oldsmobile F32 to samochód osobowy produkowany przez amerykańską markę Oldsmobile w latach 1932-1933. Był to luksusowy model samochodu klasy średniej, który cieszył się popularnością ze względu na swoje wyposażenie, ...