Wracam po długim czasie, bo przez wyjazd nie zajmowałem się autem. Otóż wymieniony problem występuje i na benzynie i na gazie. Mechanik mówi, że błąd to P1500 i zdiagnozowali wstępnie, że może być problem z przepustnicą. Przeczyścili ją i wszystkie styki, niestety opisany problem występuje dalej.
Sam mechanik przyznaje, że opisany błąd może wskazywać na wiele rzeczy i nie jest w stanie na sto procent powiedzieć, co to takiego. Uważa, że najpewniej jednak przepustnica, może czyszczenie nie pomogło, albo sterownik. Proponuje kupić używaną przepustnicę, zamontować ją i sprawdzić, co będzie.
Czy macie może jakieś inne wskazówki? Może ktoś miał podobny błąd i udało mu się go rozwiązać?
Jeszcze raz: przy niskich obrotach, na jedynce, dwójce auto nagle pokazuje
kontrolki trakcji i auta z kluczykiem, przechodzi w tryb awaryjny, obroty max to 2000, po wyłączeniu i włączeniu błędy znikają, auto jeździ normalnie, potem przy jakiejś wolnej jeździe, ruszaniu, w korku znów to samo.