Witam. Tak jak w temacie dzisiaj przy wjeździe na ekspresówkę niczego nie świadomy wrzucając 4 bieg auto zaczęło się dusić jakbym jechał co najmniej 20km/h na takim biegu. Zaświeciły się równocześnie kontrolki widoczne na zdjęciach. Auto zdecydowanie straciło na mocy, znacznie nim trzęsie w momencie zmiany biegu wtedy, kiedy zazwyczaj to robiłem. Do płynnej zmiany potrzebne jest około 3tys. obrotów, ale też ryzykownie jechać 70/h na 3 biegu. Auto odpala za pierwszym razem, kontrolki od razu się zapalają, żadna nie znika w jakichkolwiek sytuacjach.
Czy ktoś jest w stanie wstępnie powiedzieć co mogło siąść? Może to mało szczegółów, nie znam się, ale możliwe też, że taki opis starczy, żeby mniej więcej ustalić co to może być i jak bardzo zaboli w portfel. Wstępnie dzięki za rozeznanie i pomoc w tym temacie, pozdrawiam.
Błędy powinieneś odczytać nawet jakimś prostym interfejsem pod OBDII. Masz problem z ograniczoną mocą, a sterownik wymusza takie działanie w różnych przypadkach wiec nie ma sensu tu zgadywać w czym może być problem.
parthur95r napisał(a):Auto odpala za pierwszym razem, kontrolki od razu się zapalają, żadna nie znika w jakichkolwiek sytuacjach
To już sugeruje że błąd jest ciągły i nie występuje tylko podczas jazdy np. przekraczając określone obroty lub prędkość.
Volvo V40 Cross Country uterenowiony hatchback Podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu, na stoisku Volvo oprócz Volvo V40 R-Design, zostanie zaprezentowane całkowicie nowe Volvo V40 Cross Country. Ten crossover wyróżnia się podniesionym o 40 mm zawieszeniem ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.