
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kubuch napisał(a):1. Nie ma się za bardzoczego czepić.
2. Koleś chyba nie wie jak wygląda nie myty silnik...
3. Zaliczyła dzwon przodem.
artur73 napisał(a):No to czekamy...
a jeszcze popatrz jakie znalazłem koło Ciebie↓
http://www.emoto.com.pl/opel_astra_1_6_ ... 05641.html
http://www.emoto.com.pl/opel_astra_1_6_ ... 04756.html
artur73 napisał(a):Całkiem niezła ta Astra. Jak jezdzi przyzwoicie to bym się mocno nad nią zastanowił czy nie wziąć...
Z resztą jak pamiętam to jeden z Moderatorów tego forum,sympatyczny fourup mieszka w tej miejscowości gdzie to auto stoi... Może warto zasięgnąć jego rady przez PW lub GG,bo pewnie zna tego co to auto sprzedaje..?
Niestety jam mam za daleko o jakieś 450km...
artur73 napisał(a):Daleko nie masz... ja bym się przejechał ale wcześniej zadzwonił i wypytał się nieco o auto. Przede wszystkim zapytałbym się czy koleś zgadza się na obejrzenie na twój koszt auta w warsztacie albo na stacji diagnostycznej lub w serwisie. Nie chodzi tu nawet o oglądanie ale o to co klient odpowie,bo jeśli mu się nie chce to już masz światło ostrzegawcze. A fourup się nie odzywa bo to pewnie...bliski sąsiad...
Generalnie zasypałbym pytaniami sprzedającego i j patrzył co mi tu będzie śpiewał lub jakie ma rozeznanie na temat auta.
artur73 napisał(a):Pół biedy jak to chodzi o auto,gorzej jak ktoś się tak ożeni...
adam-and1 napisał(a):artur73 napisał(a):Pół biedy jak to chodzi o auto,gorzej jak ktoś się tak ożeni...
hehe świetny tekst !![]()
tak jak kolega powyżej napisał poza tym jak już TY będziesz jechał tym samochodem to przejedź po drodze, która jest trochę wyboista, sprawdzisz tym samym jak spasowane są różne elementy, czy coś nie skrzypi, trzeszczy itp, poza tym rozbujaj później samochód na jakiejś ekspresówce i wkręć go na wyższe obroty rzędu 5 tys i więcej, jeśli silnik jest sprawny nic mu nie będzieobserwuj wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej sprawdź najlepiej WSZYSTKO co można załączyć, wyłączyć czy wszystko poprawnie działa, a do tego z tyłu w bagażniku wyjmij wszystkie (nie wiem jak to nazwać ) dywaniki ? tak abyś widział blachę - dzięki temu jeśli pojedziesz z jakimś mechanikiem powie Ci on czy tył nie był czasem bity, spawany, szpachlowany itp
powodzenia![]()
na marginesie to ja jednak na Twoim miejscu skusiłbym się na 1,8 ! z tego względu, że pali tyle samo co 1,6 16V przy jeździe do 4 tys obrotów i max 130 km/h - naprawdę pali mniej więcej tyle samo a przy dynamicznym przyśpieszaniu 1,6 16v pali ciut więcej ponieważ aby go rozpędzić do 100km/h w szybkim tempie musi być mocniej kręcony silnik niż w 1,8L.
wg. Motofaktów :
Astra II 1,6 16V 100KM
rodzaj silnika Benzyna
pojemność silnika (cm3) 1598
układ/ilość cylindrów Rzędowy / 4
moc silnika (kW/KM) 74 kW / 100 KM
max moment obrotowy (Nm) 150
ilość zaworów na cylinder 4
////
Zużycie paliwa (cykl - l./100km)
miejski 10.1
pozamiejski 6.0
mieszany 7.5
------------------------------------------
Astra II 1,8 16V 125 KM
rodzaj silnika Benzyna
pojemność silnika (cm3) 1796
układ/ilość cylindrów Rzędowy / 4
moc silnika (kW/KM) 92 kW / 125 KM
max moment obrotowy (Nm) 170
ilość zaworów na cylinder 4
////
Zużycie paliwa (cykl - l./100km)
miejski 11.2
pozamiejski 6.6
mieszany 8.2
Baza z danymi technicznymi samochodów marki OPEL. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne OPEL