

Co dziennie widze Ja jak jade do pracy....
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
bartek0386h napisał(a):ten wyswietlacz pokazuje godzine, temperature a takze jaka stacja jest aktualnie właczona w radiu. Chyba ze ktos ma kom. pokładowy wtedy ukazuje sie tam duzo wiecej info...
Proponuje 1,6 16V
no tym sie roznia ze jedna ma 16 zaworów a druga pewnie 8. To dosc duza roznica w mocy juz
Moj ojciec ma 1,4 16V ma juz ja prawie 10 lat, zadnych wiekszych napraw, komfortowa, dosc dynamiczna, ładna. Naprawde dobre solidne auto.
artur73 napisał(a):Zdecydowanie nakłaniam na Astrę z silnikiem 1,6 8v.
Silnik 1,6 16v pali więcej i bierze olej "z urzędu",a poza tym nie jest tak elastyczny jak 8v. Tę 100 konną 16-16v trzeba też kręcić wyżej na obrotach,a wtedy faktycznie sporo wzrasta spalanie.Natomiast silnik ze zwykłą głowicą rozpędza płynnie Astrę II do 195 km/h... no i zawsze pięknie współpracuję z prostą instalacją gazową. Proszę się nie dać zwieść potencjalnemu braku mocy przy 75KM...(pózniej 85KM) naprawdę da się tym jezdzić... Dla porównania 1,4 16v ma całe 90KM ale jak rozpędzi się do 160 z hakiem to będzie sukces...
artur73 napisał(a):Dla porównania 1,4 16v ma całe 90KM ale jak rozpędzi się do 160 z hakiem to będzie sukces...
artur73 napisał(a):marcin_czuchra pokaż Email »
2003-05-15
(4.23)
Autko sympatyczne, dynamiczne ale niestety zostaje w tyle przy nowoczesnych silnikach, ale gdyby nie chrzcili benzyny to nie jedna bryka ma kłopoty z pokonaniem przy obrotach międzie 3,5 a 5 tys obr, 2 do 3 bieg wtedy ogień spod maski ucieka i czuć że się jedzie, a maksymalnie wytargałem 195 km/h, przydał by sie silnik o mocy tak 130 KM, więcej do tej masy bym nie wkładał.
pełna ocena Astra II G Hatchback, 1.6 75KM, 2000 r., 71000 km
Co do 1,4 16v ,to możliwe że trochę przesadziłem z tymi 160km/h ale 180 km to auto ma fabrycznie.
artur73 napisał(a):Tak,ten silnik to 8v. Stan tapicerki jest niezły co może świadczyć o niezużyciu auta.Brak książki może jednak świadczyć o jakimś kancie...(może korekcie przebiegu albo naprawie blacharsko lakierniczej...).Jeśli chodzi p to ile ten silnik jest w stanie przejechać ,to sądzę że ...najwięcej ze wszystkich benzynowców w Astrze II. Czytałem w recenzjach to ktoś wykręcił 500 tys.
artur73 napisał(a):Jeśli pytasz o pierwszy link,to zauważyłeś chyba,że nikt nie napisał iż to auto jest bezwypadkowe... Owszem nie ma wgnieceń ale nie oznacza to,że nie jest naprawiane...
Poza tym z ekonomią silnika 1,8 to się nie zgadzam. Generalnie jeśli chodzi o silniki 1,8 16v i 2,0 16v,to palą one podobne ilości paliwa.Natomiast nieco mniej pali 1,6 16v.Dodatkowo warto wiedzieć,że Astry II z 1,6 16v które są wyprodukowane po 2000 roku,mają kłopoty z osprzętem elektrycznym silnika. Tego feleru są pozbawione starsze roczniki z 19..![]()
Oczywiście Astrą 1,6 z 8v znacznie szybciej idzie wyprzedzanie niż taką jaką do tej pory się poruszasz ,czyli 1,4 60KM (mam taką w domu i żona nią jezdzi do pracy).Cechą charakterystyczną tej wersji 1,6 jest duża elastyczność silnika.Wersję z 16V trzeba kręcić na obrotach.
Oczywiście oglądnę twoje kolejne linki.
pozdro
Baza z danymi technicznymi samochodów marki OPEL. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne OPEL