Astra II problem z obrotami pomocy

09 Lis 2011, 20:33

Witam posiadam Astrę II 1,6 16V z 2000 roku i dzisiaj jak zatrzymałem się na stopie i ruszyłem czuje że auto szarpie i nie bardzo wchodzi na obroty, dodam że wcześniej nie było żadnych problemów z samochodem, a na postoju auto normalnie pracuje na wolnych obrotach a jak dodam gazu to tylko furka zaczym wejdzie dobrze na obroty i słychać odgłos jakby lewe powietrze zaciągał. mam pytanko czy to może być wina zaworu EGR czy też może przepustnica
kania
Nowicjusz
 
Posty: 48
Miejscowość: Czuchów-Pieńki

09 Lis 2011, 20:53

Wielu rzeczy to moze byc wina, jak filtra paliwa i powietrza dawno nie wymieniales, to pierw te filtry wymien.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

09 Lis 2011, 20:56

Ja tak miałem gdy rurka od EGRu była urwana.Sprawdz
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 406
Zdjęcia: 2
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

09 Lis 2011, 20:57

filtry były mieniane 3000 km temu bo był zakładany wtedy gaz i wszystkie filtry mieniali na nowe i powietrza i paliwa.
kania
Nowicjusz
 
Posty: 48
Miejscowość: Czuchów-Pieńki

09 Lis 2011, 21:23

na pracującym siniku słychać syk powietrza w okolicach egr-u. czy tak powinno być?
kania
Nowicjusz
 
Posty: 48
Miejscowość: Czuchów-Pieńki

09 Lis 2011, 21:32

Zaslep ERG, to sie dowiesz czy to wina EGR. :P
Na gazie i benzynie tak samo masz?
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Silnik 2JZ-GTE - Toyota
    Trudno znaleźć silnik o większej rozpoznawalności wśród miłośników samochodów sportowych niż 2JZ. Historia tej 6-cylindrowej, 3-litrowej, rzędowej jednostki sięga początku lat 90., a motor jest najczęściej ...

09 Lis 2011, 21:39

tak na gazie i na benzynie jest tak samo, jak pracuje na gazie to syczenie jest dość mocno słyszalne.
kania
Nowicjusz
 
Posty: 48
Miejscowość: Czuchów-Pieńki

09 Lis 2011, 21:54

No raczej nie powinno tak być.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 406
Zdjęcia: 2
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

10 Lis 2011, 20:35

dzisiaj podczas jazdy sprawdzałem jak będzie zachowywał się samochód na benzynie i na pb jest trochę lepiej, wieczorem był u mnie łepek który mówi że auto nie chodzi na jednym garze (ale po mojemu jakby pracował tylko na 3 to by nie trzymał wolnych obrotów) i kazał najpierw wymienić świece i zobaczyć reakcję
kania
Nowicjusz
 
Posty: 48
Miejscowość: Czuchów-Pieńki

10 Lis 2011, 20:59

Spadek mocy od świec? Nie widzi mi się to.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 406
Zdjęcia: 2
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

10 Lis 2011, 22:16

A to czemu nie? Niewypaly na 1 cylindrze i autko ma srednio 1/3 mocy mniej.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

11 Lis 2011, 12:28

jakby nie pracował na jednym cylindrze to silnik dygotał by się jak galareta a sinik nie trzęsie się
kania
Nowicjusz
 
Posty: 48
Miejscowość: Czuchów-Pieńki

12 Lis 2011, 10:46

Jak bedziesz mial przepiecia na przewodach WN, to niekoniecznie na biegu jalowym one musza wystepowac, a przy wyzszych obrotach, przy niewypalach na 1 czy nawet 2 garach, nie bedzie czuc drgan. Przygazuj nim kilka razy na postoju i zobacz czy paliwa nie czuc wydobywajacego sie z wydechu.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

12 Lis 2011, 17:15

sprawdzałem tak jak pisałeś inie czuć zapachu paliwa po przygazowaniu, dzisiaj jak jechałem to powyżej 2500 obrotów dopiero zaczyna być czuć że auto ciągnie w miarę dobrze i przy ruszaniu na 1 okropnie sprzęgło dostaje, tak jakby coś trzymało samochód
kania
Nowicjusz
 
Posty: 48
Miejscowość: Czuchów-Pieńki

12 Lis 2011, 22:17

Przepustnica sie moze slabo otwierac, albo reagowac z opoznieniem. Rozebrac i wyczyscicc dla swietego spokoju mozna by ja bylo. I tak pierw to chyba EGR by wypadalo sprawdzic, bo syczec on nie powinien.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI