Rokiko napisał(a):Myślę że tu powinieneś celować w silnik 1.4T bo on jest chyba najlepszą jednostką jeżeli chodzi o bezawaryjność w połączeniu z osiągami.
Tak naprawdę, to wszystkie silniki montowane w tej Astrze, są dobre, oprócz 1,3 CDTi - były w nim problemy z rozrządem.
Rokiko napisał(a):Myślę że tu powinieneś celować w silnik 1.4T bo on jest chyba najlepszą jednostką jeżeli chodzi o bezawaryjność w połączeniu z osiągami.
Tutaj jest sporo racji, ale ja z kolei proponowałbym silnik 1,4 ale z turbo
bo nadaje się do instalacji LPG - Opel sprzedawał ten silnik z oryginalną instalacją LPG. Oprócz tego, zwykły 1,4 ma moc albo 87 albo 100 KM, natomiast turbo ma 120 i 140 KM. Różnica więc spora.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...