09 Sie 2006, 19:34
Ale jesli nie zuzywa duzo oleju ( miedzy wymianami co okolo 5 tys im0 mniej niz 1 litr- to najpewniej beda to gumki uszzcelniajace trzony zworow ale to wystepuje tyl;ko w bardzo starych powyzej 7-10 lat samochodach- gdy guma staje sie twarda i nieelastyczna.
jest to prosta robota ale koniecznosc zdejcia glowicy jest niezbedna- tylko nikt nie zaklada glowicy spowrotem bez pzreszlifowania gniazd i zaworow- oczyszczenia wszystkiego ect!
Wtedy dopiero zobaczysz w jakim stanie jest twoj silnik- bo jesli w dobrym wszystko bedzie czyste - jasne- znaczy,ze olej byl dobry i wymieniany na czas ( co te przecietne 4-5 tys km)!Inaczej wszystko bedzie czarne a nawet zawalone nagarem- wiec jasne,ze i reszta silnika musi byc taka sama a wiec i pierscienie zapieczone itp!
Rygel