ASX vs YETI

01 Cze 2011, 20:09

Przymierzam się do zakupu nowego auta z pośród kilku ofert wybrałem Mitsubishi ASX 1,6 PB (117KM ) i Skode Yeti 1,4 TSI (122KM) I zastanawiam się które jest trwalsze i tańsze w użytkowaniu. Jak serwis wygląda w obydwu przypadkach? Prosze o odp. w tym temacie i nie pisanie o innych markach pojazdów.
Będą bardzo mile widziane odpowiedzi użytkowników tych marek a najbardziej tych konkretnych modeli.
PS. są to wersje tylko przednio napędowe nie 4x4 :oops:
artj
Początkujący

Miejscowość: Polska

01 Cze 2011, 20:17

Skody dosc tanie sa w utrzmaniu, czesci tez tanie, na pewno tutaj Mitsubishi gorzej wypadnie, nie wiem nic o motorze ktory w Mitsubishi jest, ale TSI od VAGa to swietny motor.

Mitsubishi powinno byc wewnatrz lepiej wykonczone, Skoda to jednak taka najtansza masowka od VW.
Czimi
Stały forumowicz

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

01 Cze 2011, 20:17

ja bym brał skodę yeti lepsze ma kształty tak mi się wydaje.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

01 Cze 2011, 21:33

Ja śmigam lancerem z tym silnikiem. Więc jeśli masz pytania to śmiało.

Swoim lancerem przejechałem na razie prawie 5k km i nic mi się z silnikiem nie dzieje, owszem mocy mogło by być więcej. Ale na wyższych obrotach całkiem fajnie ciągnie. Skrzynia biegów jest przyjemnie precyzyjna, nie wspominając o układzie jezdnym.

Mitsu nie ma tanich części to fakt, zdarzają się denerwujące pierdoły ale mi się osobiście zdecydowanie ASX bardziej podoba od skody. Poza tym mitsu mniej straci na wartości (Ale czy będziesz chciał się szybko pozbyć takiego fajnego auta?:)).
superges
Początkujący

Miejscowość: Śląsk