Auto o sportowym charakterze do max 25 tyś Benzyna LPG

10 Cze 2011, 21:43

Witam jestem studentem ,poszukuję "nowego" samochodu, obecnie jeżdżę fiatem Siena 1,2 75 KM. Potrzebuję czegoś w tym typie ( segment B-C ) od 2000 do 2005 roku, chciałbym by samochód miał lekko sportowy charakter . Max do 150 KM i 2.0. ( więcej mi nie potrzeba i nie chcę płacić za OC ponad 1000 zł). Samochodu używał bym 75 % miasto 25 % trasa ( autostrada A4 dystans 600 KM). Chciałbym by auto nie było bardzo drogie w eksploatacji ( chodzi mi o płyny ,części zamienne i awaryjność). Samochód używam głównie ja ale czasem używa go moja kobieta która jest niższa ode mnie, przez co szukam samochodu, który miałby niski tył ułatwiający jej zaparkowanie.

Moje typy aut to : BMW E46 , Honda Civic , Mazda 323F, Seat Ibiza , Skoda Octavia (I gen) , Toyota Corolla E12.

Prosiłbym o opinię na temat wyżej wymienionych aut, oraz może ktoś zaproponuje mi jakiś inny samochód, który jest godny uwagi.
Z góry dziękuję za opinie i pomoc.
mrmdj
Nowicjusz

Miejscowość: Świdnica

11 Cze 2011, 09:32

Nie wiem co ma niski tyl do parkowania, Siena nie ma lusterka prawego jak maluch? :D

A Mercedes W203 coupe czy Mercedes CLK? Zamiast Ibize to Leona jak juz. Volvo C70 moze? Alfa 147 tez fajnie wyglada, ale Alfe to chyba tylko z JTD warto.
Czimi
Stały forumowicz

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

11 Cze 2011, 14:08

Mercedes W203 troszeczkę za mały, czasem potrzebuję przewieźć więcej bagaży wiec bałbym się o brak miejsca natomiast CLK ciekawa propozycja, tylko jest problem nie mam garażu więc bałbym się o jego wyparowanie spod bloku, ale jeszcze się zastanowię. Alfa Romeo 147 jakoś do mnie nie przemawia nie wiem czemu, może dla tego że bardziej podoba mi się GT, ale to nie da cena. Co do Volvo ciekawa propozycja, tylko nie wiem jak sprawa wygląda z serwisowaniem i częściami. Słyszałem od kilku znajomych że stare volvo jest jak czołg nie zniszczalne i tanie w utrzymaniu, ale nowsze po 2000 roku już takie nie są.