Audi 100 2,5 TDI

21 Wrz 2007, 14:49

Mam problem z zapalaniem rano zimnego silnika - jak w końcu się uda, to tumany czarnego dymu... Każde kolejne uruchomienie nie stanowi problemu. Zastanawiam się, czy zbliża się koniec silnika? Na pewno nie jest zapowietrzony układ paliwowy, świece przy tej temperaturze też nie mają nic do rzeczy. Czasami zapala się, mruga kontrolka świec żarowych - jakby sygnał, że coś z pompą... Pytam Was, zanim udam się na tester, gdzie na pewno powiedzą mi, że czeka mnie naprawa pompy wtryskowej za tysiąc, może dwa tysiące:(
11675A
Nowicjusz
 
Posty: 21
  • 21 Wrz 2007, 19:18

    zkontroluj šwiece bo maja do žeczy gdyby nie mialy to by zrobili czujnik ktury prz tych temp. by je wylaczal
    BMW baum mus wek
    eda
    Początkujący
     
    Posty: 70
    Miejscowość: czechy

    21 Wrz 2007, 20:46

    Nie wykluczxone,że to rzeczywiście pompa wtryskowa.Ale dla pewności jak umiwsz,to sprawdz ustawienie zapłonu na pompie.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
      Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
      TOP 4 porad jak ograniczyć wydatki motoryzacyjne
      Koronawirus niesie za sobą konsekwencje gospodarcze i finansowe, także dla naszych portfeli. Najszybszym sposobem na przywrócenie równowagi w domowym budżecie są cięcia bieżących wydatków, np. tych związanych ...