Ja bym odrzucił z góry starą Audicę i szukał Mitsu albo PUGa młodsze i wg mnie lepsze. Komfort wyższy, kultura pracy silników też lepsza. No chyba, że masz jakieś sentymenty związane z Audi ;D
warzywo napisał(a):Na pewno w Audi będziesz musiał więcej włożyć w utrzymanie ;P
Tu bym się kłócił...
Starsza Audi z motorem 1.9 TDI jeśli nie była katowana będzie chodzić i chodzić bez problemów. Ja bym spośród tych 4 wyrzucił Peugeota bo jednak z tych wymienianych mimo że młodszy od Audi i tak częściej się psuje oraz Vectre.
Jeśli nie silnik to podzespoły, samochód to nie tylko silnik. A co do Peugeota to ja nie rozumiem tych postów "wywal bo to francuz a one się psują" francuzem jest fakt, ale solidny jest, a usterek tyle co auta w jego wieku i tyle.
Elektryczne i hybrydowe SUV-y – czy to przyszłość motoryzacji? Rynek motoryzacyjny przechodzi obecnie jedną z największych rewolucji w swojej historii. Tradycyjne pojazdy spalinowe powoli ustępują miejsca nowym, bardziej ekologicznym rozwiązaniom. Szczególnie interesującym segmentem ...
Audi RS 5 Sportback 2018 - nadzwyczajna stylistyka i maksymalne osiągi Audi Sport wprowadza na rynek progresywny, pięciodrzwiowy model sportowy. Podczas New York International Auto Show debiutuje Audi RS 5 Sportback. Auto łączy w sobie pełną emocji stylistykę, wysokie wartości użytkowe oraz ...
Z doświadczeń kuzyna bo ma z 99r i w sumie nie narzeka. Silnik 1.8 benzyna mówi że musi dostać obroty żeby się jako tako poruszać, nie wiem jak to serio jest, raz z nim jechałem to faktycznie trzeba często redukować bo silnik mało elastyczny chcąc wyprzedzić.
190 km/h ciągnie paliwa zużywa przeciętnie, w trasie 7 l/100 benzynki a awarie to z poważniejszych skrzynia padła ostatnio, za 500 zł założył od innej 406 (anglika).
Poza tym to czasem jakaś głupota na tle elektronicznym padnie. ale to sprawy rzędu kilkunastu złotych więc generalnie poza tą skrzynią nie jest źle.
P406 jest jednym z mniej awaryjnych samochodów, używana na taksówki we Francji (na nie trzeba u nas uważać, bo potrafią mieć korektę liczników z 500-600tys na 150tys :/ ).
Forda Mondeo omijałbym szerokim łukiem. Jeśli pakować się w Forda to Focus lub Galaxy i nic innego.
Kolego ja miałem Mondeo zrobiłem nim prawie 400 tyś i dopiero zaczął się sypać silnik.
Rdzy można powiedzieć że nie było, dlatego polecam Mondeo.
można kupić taniej młodszy rocznik niż Audi czy nawet 406.
Radziłbym przyglądnąć się na błotniki przy zakupie.
A i jak ktoś nie ma żadnego doświadczenia osobistego z tym samochodem to teksty Forda radzę omijać bo kolega znajomego kolegi mojego kumpla Czy Forg g**** wort radziłbym zachować dla siebie.
Jaki miałeś model tego Mondeo? Obecne TDCi lepiej unikać, no i jakby nie było to progi i drzwi lubią w nich rdzewieć - może się wydawać, że to tylko trochę, ale jednak w tej klasie samochodów nie powinno mieć to miejsca.
aa to teraz wszystko tłumaczy TDDI faktycznie sam miałem i całkiem miło jechał, chociaż do HDI od francuzów to sporo mu brakowało - no ale inna technologia.
Z TDCI dobre są jeszcze 1.6 i ponoć montowane w S-Maxie
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.