Jaki diesel, sedan 10-12 tys

16 Mar 2009, 04:36

Witam wszystkich! Myśle że nie bedzie to setny taki sam temat bo mam w wiekszosci konkretne typy i wstepne założenia.
Otóż na samochodzik mam ok 12 tys. i nie mam pojecia co sobie wziąść, chciałbym diesla ( wiadomo "tansze spalanie") dodam ze interesuje sie dopiero od niedawna samochodami / motoryzacją.... wiec jestem blado zielony w tych sprawach...

NIE podobaja mi sie:

-Civiki HB (chodz chyba nie ma nawet w dieslu ale pisze dla caloksztaltu)
-Golfy
-Cordoba
-Ibiza
-Punto
-Polo
-Bravo/Brava
-Clio
-stare Vectry / Astry
-i ogolnie wiekszosc HB'ów
-Passaty
-Kombi
-Mondeo
-Renault
-Corsa
-Colty

Podobają mi sie:

-Mazda 323F ( nie ma diesla :/ )
-Audi 80/100 czyli ogólnie chyba B4... ma styl autko :) (chodz nie wiem czy to sie strasznie nie sypie bo kapke latek mają ;/)
-Hyundai Coupe
-Eclipse
-Coguar (ale to chyba nie ten przedział cenowy... jak i piętro wyżej i niżej)
-Leon :P
-"nowsza" Astra
-P 406
-z grubsza sedany :)

Bedzie to moje pierwsze autko, do jazdy raczej po miescie, nie mam rodziny wiec nie bede woził niewiadomo ile osob, chodz nie chciał bym sie cisnąć... i chciałbym by autko sie jakoś prezentowało (tu podam przykład 323F wg mnie jest bardzo ładne i nie wstydził bymsie tym nigdzie podjechac jak np polonezem :) ) w bagazniku dobrze by było gdybym był w stanie zmieścić jakieś nagłośnienie :P jak i równiez wolał bym 4 drzwi!!
Nie mam zbytnio doczynienia z samochodami wiec zaznacze rownież, że kilka praktycznych schowków zapewne by sie przydało jak i moze podłokietnik :PP ( ALE TO JUZ PIERDOŁY )
Raz po raz dluższa trasa... Głównie do pracy/szkoły/coś wszamać/ pojezdzic z kumplami posłuchać muzyczki dla odpoczynku etc...
Na wyścigi jeździć nie będę... ale wiadomo ze nie chce się czołgać... zdaje sobie sprawe ze diesle sa znacznie słabsze od benzyny...