Audi 100 C4 vs Peugeot 406

14 Mar 2009, 03:25

Wybaczcie, może i był taki temat ale szukałem i nie znalazłem :|
Inna sprawa, jestem zielony w tych sprawach i liczę na pomoc :)
Otóż jestem zainteresowany kupnem autka, do 10000 zł. Myślałem nad Audi 100 C4 lub Peugeotem 406. Stanowczo i zdecydowanie jestem przekonany za Audicą, ale ma dla mnie kilka poważnych wad, otóż: rocznik (są to samochody dość starej daty), zazwyczaj przebieg również nie jest dość mały i rzecz jasna spalanie ale w zamian za przestronność, ponoć są bezawaryjne (nie znam się, zielony jestem, mówię tylko jak słyszałem ;P), podobno niewygórowane ceny części... no i ta klasa :D Natomiast Peugeoty z tego co się rozglądałem w tej cenie są młodsze, z mniejszym przebiegiem. Słyszałem że są to samochody troszeczkę awaryjne, a to mnie się nie podoba. Nie mam zamiaru co weekend lądować z nim w warsztacie czy innym ustrojstwie. Przykład Audi, który przypadł mi do gustu:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Przykład Peugeota:
[link do oferty na Allegro wygasł]

Głównie chodzi mi to, żeby autko było dynamiczne, jak to najbardziej możliwie bezawaryjne, tanie części, spalanie w normie ;) Czy to w ogóle możliwe? :(
Jeśli macie ochotę mi pomóc to jestem otwarty na inne propozycję ;)
Z góry dziękuje :)
viz
Nowicjusz

14 Mar 2009, 10:00

osobiscie jesli miałbym brac francuza to tylko z pewnych rąk np. rodzina, znajomy.inaczej bym raczej nie kupił ze wzgledu na mozliwą duża awaryjność.audo fakt troche starsze ale solidniejsze.jak zadbane to bedzie ci napewno sluzyc.
matttias1234
Zaawansowany

Miejscowość: Dolnyśląsk

14 Mar 2009, 12:38

A jak sądzicie, które audi najlepsze: 80, 90 czy 100? Oczywiście mowa o najnowszej generacji dla każdego modelu ;)
viz
Nowicjusz

14 Mar 2009, 12:50