kolejna wado/zaleta to silniki są bardzo żywotne , nie wysilone , maja dobry moment obrotowy
idealne pod lpg
no ale OC
osiągi audi 80 1.8 o mocy 75-90 koni przy masie audi ... i ekonomi na miescie nie znajdziesz żadnej , co innego w trasie
osobiscie sam miałem 80 b4 , 2.6 Litra , od 0 do 100 była nieco słabawa jak na te pojemnosc , aczkolwiek powyzej 80 w trasie to autko było ideałem i wcale nie wiele paliło bo wynik 8l na 100 km po trasie to była jazda z predkoscia 90-110 po prostej drodze więc nie mozna powiedzieć ze paliło dużo , natomiast w mieście bywało całkiem odwrotnie , jazda z manualem i tylko 1-2 max 3 i znowu czerowne = 15l w góre a nic specjalnego poza prostotą auto już wtedy nie oferowało , nadal jest to prosty samochód , ale jego konstrukcja , prowadzenie komfort... a koszta na tle np xsary to inna bajka ,,, również posiadałem audi 100 z silkiem 2.3 a następnie a6 z 2.5 TDI ale to jak dobrze pamietam nie silnik 2.5 v6 a r5 to był pierwszy model a6 więc nieco leciwy , ale odczucia dokładnie takie same . w miescie i ponizej 80 na godzine jazda takim autem to udręka , dlatego moze powiedzmy jeszcze tak
jak trasa , to możesz szukać audi 80
jak miasto to bierz cos z 4 zaworami na cylinder choc auto wtedy nie ma dołu , to kreci się wysoko , w trasie musisz redukować ale w miescie jest lepiej .
ekonomia , ergonomia , koszty , niezawodność = mazda 323 1.5 i najlepiej z LPG
mamy jeszcze w tym przedziale fiata bravo 1,6 16v który zadaje się być ideałem gdyż jeszcze mozna zamiast bravo kupic brava
co do opla , skrzynie f17,f18 sie sypią ... wiec i vectra odpada bo szkoda płacic pod 2000zł za zepsutą od nowosci skrzynie