Audi 80,a3 czy golf 4 a może jeszcze coś innego?

04 Sty 2012, 22:53

Witam.
Zamierzam kupić swoje pierwsze autko. Musze przyznać, że w temacie samochodów jestem konkretnie zielony dlatego tutaj proszę o rady. A więc mam jakieś 9tys zł i myślę co kupić. Jestem młody, dlatego zależy mi żeby autko jakoś wyglądało na zewnątrz jak i w środku, nie chcę też w przyszłości zbyt wiele na niego wydawać - nie mówię tutaj i pieniądzach rzędu 200-300zł raz na powiedzmy 3-4 miesiące, ale o wyższych sumach, dlatego zależy mi żeby auto nie było zbyt awaryjne. Nie sprawdzałem jeszcze konkretnych modeli, nie zagłębiałem się dokładniej, bo się po prostu na tym nie znam, wiec wybaczcie :) Mam naprawdę ogromny problem przy wyborze samochodu, ponieważ to dla mnie niamała inwestycja. Dziękuje za ewentualne odpowiedzi.
bartekk92
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 01 2001

04 Sty 2012, 23:06

A3 odpuść sobie napewno bo nic dobrego nie kupisz,Golfa IV powinieneś ustrzelić z początku produkcji ale tylko benzyne.
Ja od siebie dodam Seata Ibize IIfl.
np [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

04 Sty 2012, 23:16

Możesz porozglądać sie za astrą II z poczatku produkcji
maciek1203
Aktywny

Miejscowość: Tarnobrzeg
Auto: Hyundai Pony
Silnik: 1.5 83KM
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991

05 Sty 2012, 15:33

Golf IV i Audi A3 odradzam,ponieważ w tej cenie nie kupisz niczego dobrego,a dołożysz potem dwa razy tyle. Ewentualnie Astra II, do 10 tyś trafisz na całkiem przyzwoity model z dobrym wyposażeniem.
Alkomaty
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa

05 Sty 2012, 16:31

a co sądzicie o audi 80?
bartekk92
Nowicjusz

05 Sty 2012, 17:12