nsgrip napisał(a):a zimnym silniku po przełączeniu na LPG samochód dziwnie się zachowuje, po dodaniu gazu zaczyna tak jakby się dławić nie mogę zwiększyć obrotów powyżej 2000 tys, jazda w tym stanie jest praktycznie nie możliwa
Zasilanie na LPG należy przełączać po nagrzaniu się silnika do minimum 20 stopni. Wielu użytkowników LPG twierdzi, że wcześniej na zimnym silniku auto na LPG jeździło elegancko. Oczywiście. Ale efektem jazdy na LPG gdy silnik jest zimny jest większe spalanie gazu oraz opisane przez ciebie problemy po pewnym czasie. Potwierdzeniem moich słów są twoje słowa :
nsgrip napisał(a):po paru minutach na postoju kiedy samochód zaczyna się nagrzewać jest lepiej da się jeździć
Chodzi o to, że jak płyn chłodzący silni, jest zimny, to parownik nie zmiania gazu z postaci ciekłej w lotną. Oprócz tego, musisz wiedzieć, że LPG jest zimny, co dodatkowo opóźnia nagrzewanie silnika.
nsgrip napisał(a):jednak czuć ze samochodowi brakuje trochę mocy, na 5 biegu potrafi przerywać,
To właśnie efekt jeżdżenia na LPG na zimnym silniku - zaprowadz autko do gazownika, niech pozmiania filtry, wyczyści parownik ( o ile nie trzeba będzie wymienić ) i wyreguluje instalację.
No i znowu będziesz mógł jeździć na LPG na zimnym silniku do czasu tej samej naprawy co teraz. chyba, że zaczniesz na LPG przełączać dopiero jak silnik zagrzeje się do tych minimalnych 20 stopni.
nsgrip napisał(a):Następną sprawa dotyczy centralnego zamka nie wiem czy coś jest uszkodzone czy tak powinno być, gdy otwieram bagażnik czasami zdarza się że zamykają się wszystkie drzwi
Wygląda to tak, jakby w zamku bagażnika były styki master, zamek jest niewyregulowany i zamyka wszystkie drzwi. Ale tego nie jestem pewny.
Co do tapicerki - link nie hula
nsgrip napisał(a):Jak mogę zdemontować panel od szyberdachu ten na którym mam przyciski od otw. zamk. oraz lampkę oświetlająca, próbowałem coś tam ją odciągnąć, ale nie chcę niczego na siłę połamać.
Zapewne jest na zatrzaskach - musisz się dowiedzieć w którym miejscu one są, bo jak będziesz próbował w innym miejscu to te zatrzaski połamiesz. Może ktoś z forumowiczy ci pomoże, a jak nie, to załóz osobny temat w "samochody osobowe - Audi".
nsgrip napisał(a):Ostatnie pytanie dotyczy (sam dokładnie nie wiem jak to nazwać) czujnika / sygnalizatora otwartych drzwi, mianowicie chodzi mi o taki dźwięk
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
gdzie mógł bym dostać coś takiego ? i czy mógł bym to podpiąć np do (buzzera?) który mnie informuje o zapalonych światłach czy czujnika który zapala światła we wnętrzu auta podczas otwarcia drzwi
To, co słychać na filmiku, to właśnie buzzer. Jeżeli nie masz takiego dzwieku, to nie masz buzzera. A światła we wnętrzu zaświeca ci nie buzzer tylko krańcówka w drzwiach. A z kolei to, co cię informuje o zapalonych światłach jak otworzysz drzwi, to gong i nie zmienisz jego dżwięku. Taki buzzer możesz kupić w sklepie motoryzacyjnym albo na allegro obojętnie z jakiego auta. Szukaj najtańszego. Działa to tak, że po otwarciu drzwi, jak kluczyk jest w stacyjce włącza się ten dżwięk z filniku. Jak otworzysz drzwi i nie wyłączysz świateł też się włącza. Po przekręceniu stacyjki i nie zapięciu pasów też się włącza na kilka sekund. Opcje te można "aktywować" po podłaczeniu przewodów z odpowiednich elementów do buzzera.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...