Audi 80 B4 vs Audi A3 8L

23 Lis 2014, 02:15

Napęd głównie, masz jednak trochę więcej rzeczy. Rozrządy w BMW masz na łańcuchu.

E36 i E34 ma wielowahacz. Poza tym to klasa premium, więc już na starcie masz droższe części, ale też trwalsze. Mój kuzyn sprzedaje przyzwoitą piątkę E34, auto dbane generalnie i szybkie, do zrobienia uszczelka pod czapką i parę pierdół. Poniżej 5 tysi pewnie by Ci sprzedał.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

23 Lis 2014, 02:41

Ja ten samochód mam zamiar kupić gdzieś w połowie nowego roku więc wątpie żeby Twój kuzyn chciał aż tyle czekać.
Tak z czystej ciekawości to dlaczego sprzedaje taki fajny samochód?
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 962
Zdjęcia: 48
Prawo jazdy: 31 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 2.0ABK B+G Climatronic
Silnik: 2.0 ABK
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

23 Lis 2014, 10:16

6 lat już go ma i trochę zmęczenie materiału nastąpiło. On swoje już zainwestował, teraz woli sprzedać zamiast to robić i jeździć nim dalej.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

23 Lis 2014, 15:48

jiGsaw, E36 to klasa premium za 5 000 zł :lol: A mi się wydawało, że według definicji słownik owej produkt premium to coś lepszego i niedostępnego dla ogółu społeczeństwa. Coś wytworzonego z najwyższą dbałością, podkreślającego wysoki status majątkowy właściciela :ok:
Osobiście bardzo poważam E34 i E36- to są bardzo dobrze wykonane i niezawodne auta, ale premium to one były 20 lat temu i będą znowu za 20 lat jako cenione klasyki. Nie nadużywajmy pojęć. Obecnie 90 % oferty rynkowej to są tanie śmiecie do zajeżdżania przez 18-latków w ortalionowej zbroi. Gdyby tak jak twierdzisz prestiż auta nie przemijał wraz z wiekiem, to BMW E36 kosztowałoby obecnie tyle samo co nowe, albo i więcej (odjąć egzemplarze które skończyły w ostatnich latach na złomie). Obecnie taką sytuację mamy tylko na rynku rzadkich supersamochodów, produktów faktycznie bezkompromisowych i z najwyższej półki. Oczywiście w tych wywodach pomijam rzadkie wersje kolekcjonerskie jak BMW M3.
I żeby nie było, że jestem jakimś antyfanem BMW: premium nie jest już obecnie Jaguar S-Type (wyłączając wersję R) i X-Type, Mercedes W203 (ani, olaboga: W168), a także moje Volvo S80 2.9, które nowe kosztowało tyle co mieszkanie dwupokojowe w niezłej dzielnicy, a obecnie mógłbym za jego równowartość kupić ze 3 m2 takiego mieszkania :ok:

Niemniej, E34 to faktycznie lepsze auto od 80-tki, i jeżeli znajdziesz coś w stanie choćby akceptowalnym (powodzenia życzę), to bierz śmiało.
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

23 Lis 2014, 16:44

Rozmawiałem niedawno ze znajomym który zna się dosyć w temacie BMW i powiedział mi że dobrego BMW szuka się bardzo długo.
Mówił mi też,że wersje sedan będzie zawsze ciężej znaleźć bo jest to ulubione nadwozie młodych gniewnych.
Miał on swego czasu BMW E39 właśnie w kombii nie wiem z jakim silnikiem ale była to pojemność 2.5 z LPG kupił ale że więcej stało niż jeździło to później sprzedał,bo póki co samochód nie jest mu potrzebny ale ogólnie właśnie obawiam się że E34 będzie tyle kosztowało w utrzymaniu co E39 oby tak nie było.
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 962
Zdjęcia: 48
Prawo jazdy: 31 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 2.0ABK B+G Climatronic
Silnik: 2.0 ABK
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

23 Lis 2014, 17:03

A co z Omegą? Też jest to fajne auto. :ok: Link przyładowy
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ewentualnie 100 C4/A6 C4. Ja osobiście nie przepadam za Audi ale ten model jest bardzo udany.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

23 Lis 2014, 17:07

Wiesz co,opla nie chcę widzieć :no:
Jakoś pozostaje niesmak po tej astrze którą mam teraz,mimo że samochód jest bezawaryjny i gdybym go dzisiaj miał wystawić to nie ma tam ani jednej rzeczy do roboty.
Mam wrażenie,że gdy znowu kupie opla to nie będzie żadnej różnicy w klasie pomiędzy astrą a omegą,chociaż wiem że to nieprawda.
Swoją drogą ile teraz mogę wziąść za swoją astre? dalej coś koło 4k czy coś ponad?
Audi 100 jak najbardziej,ale czy BMW nie ma lepszych blach?
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 962
Zdjęcia: 48
Prawo jazdy: 31 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 2.0ABK B+G Climatronic
Silnik: 2.0 ABK
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

23 Lis 2014, 17:25

Audi ma pełen ocynk a e34 raczej nie, choć tragedii w BMW nie ma :ok:
Różnica powalająca jest między Omegą a Astrą. Nawet między Twoją Astrą a moją dawną która miała bdb wyposażenie, silnik 1.6 8v i była to niemiecka Astra byłoby widać różnicę :ok:
Za Twoją Astrę? Można wystawić 4200zł ale jak ktoś by dawał 3.5 to bym sprzedał na Twoim miejscu.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

23 Lis 2014, 17:32

Ja bym za bardzo za 4k nie chciał jej sprzedać i właśnie o to chodzi i od tego zależy ile ostatecznie będę miał kasy na nowy samochód,
Mam do niej dobre zimówki na felgach stalowych więc opony zima/lato są jeśli ma to jakieś znaczenie.
Boje się,że sprzedam tą astre i nie kupie już takiej igły jaką mam teraz.
Nieraz słyszałem,że te niemieckie astry były sporo lepsze ale to jest prawda wyposażenie i wykonanie też inne ale to dalej tylko opel nie wiem skąd wzięło sie to moje uprzedzenie do opla ale niestety takie mam.
Dlaczego sprzedałbyś samochód "igłe" za 3500 zł?
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 962
Zdjęcia: 48
Prawo jazdy: 31 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 2.0ABK B+G Climatronic
Silnik: 2.0 ABK
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

23 Lis 2014, 18:43

Igła, nie igła to tylko 1.4 bez wyposażenia :yes:
Jeśli masz sentyment to nie sprzedawaj. U mnie Mondeo zostaje już do końca i będę o nie dbał jak tylko będę mógł, ze względu na sentyment ale nie tylko.
Jednak nie wyobrażam sobie jazdę w trasy samochodem z 60 końmi i bez wyposażenia :no:
Nie wiem jak dajesz radę Asterką, choć ten silnik i tak dość fajnie kręci jak na swoją budowę.
Nie ma rdzy? bezwypadek? Przebieg ori?
Wrzuć zdjęcia, może jakoś ocenimy :ok:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

23 Lis 2014, 19:00

mateo199214 napisał(a):dalej tylko opel nie wiem skąd wzięło sie to moje uprzedzenie do opla ale niestety takie mam.

Uprzedzenie wzięło się z tego z czego się bierze miłość do diesli po użytkowaniu benzyny wieśwagenowej. Czyli użytkownik Golfa albo Polo 1,4 myśli że skoro 1,4 opitoli 9l pb to co będzie z silnikiem 2,0 albo 3,0 a prawda jest taka że takie auta jak stara astra 1,4 8v albo benzynowe wieśwageny zakrzywiają prawdę o motoryzacji. I później wielkie ździwko jak piszę że mój avensis 2,0 pali w mieście 7-8l pb bez oszczędzania i eco głupot.

Co do Twojego przypadku to zraziło Cię to o czym pisałem wielokrotnie przy asterce 1,4 a byłym ganiony. Jest to badziewne auto które w wersji ubogiej (polskiej) jest maga badziewiem wartym 2k w idealnym stanie.
Zaczynając od silnika i hebli których nie ma kończąc na wnętrzu które jest pod względem jakości tragedią.

I nie to że jestem jakiś ekstremistą ale miałem jednocześnie na podwórku asterkę i starą tojkę za 4,5k więc widziałem porównanie bez ściemy i naciągania.
Zresztą znajomy który kupił ode mnie asterkę jak go przewiozłem w/w tojką raz na tydzień mnie męczy żebym mu ją odsprzedał ba jak mawia "na tego knota nie może patrzeć".
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Lis 2014, 21:15

szybki masz racje w tym co piszesz,czyli w takim razie warto sprzedać nawet za 3,5k?
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 962
Zdjęcia: 48
Prawo jazdy: 31 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 2.0ABK B+G Climatronic
Silnik: 2.0 ABK
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

23 Lis 2014, 22:21

Ja 3,5 bym za niego nie dał. W życiu :no:
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

23 Lis 2014, 22:27

A jaki tam jest przebieg choć i tak ja nie dałbym za niego 3500 zł ale możesz spróbować go za tyle wystawić.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

23 Lis 2014, 22:34

Ehh czego mnie tak dołujecie?
Prawdziwy przebieg jest poniżej 200 tys,
Ten samochód był używany w firmie,służył tylko kilka razy do roku na jazde po autostradzie więc nawet siedzenia z tyłu są jak nowe bo nikt tam nie siedział i nie są wybite.
Samochód pali na dotyk,gaz chodzi w nim świetnie i jest nowy.
Powiedzcie mi tak szczerze,czy jest szansa dostać za niego więcej niż 4k?
Jak mam dostać za niego 3500 to nie opłaca mi się go sprzedawać,bo sam gaz kosztował 1500zł.
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 962
Zdjęcia: 48
Prawo jazdy: 31 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 2.0ABK B+G Climatronic
Silnik: 2.0 ABK
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993