Ten silnik to totalna kompromitacja VW. 2,0TDI z okresu produkcji na który Cię stać czyli początek produkcji modelu jest kompletnie nieudaną konstrukcją i nawet VW się do tego otwarcie przyznaje. Pękające głowice, bloki, zacierające się pompy wody, a co za tym idzie przegrzewanie i zacieranie się silników to typowe bolączki tego motoru. Koszt to cena nowej jednostki napędowej. A nie wspomniałem o typowych awariach nowoczesnych diesli jak np. dwumasa czy wspomniane przez Ciebie wtryskiwacze i turbina.
Druga sprawa: wydajesz na A3 w "wiejskim tedeiku" 25k i chcesz mieć przebieg 160-190k?
![Laughing :lol:]()
Oczywiście dostaniesz taki na liczniku, w który wierzy większość naiwnych polaków ale tak na prawdę będzie on bliski 400k, bo diesle są kupowane aby jeździć a nie stać w garażu i być przepalane tylko do kościoła. Inna sprawa, że 25k to może być mało na ładny egzemplarz A3 drugiej generacji.
Taka jest prawda.Jedyne słuszne silniki w tym modelu to 1,6MPI (benzyna) i 1,9TDI ale ten drugi w sensownym stanie to prawdziwy biały kruk.