Zależy o jakich silnikach mówisz?
Zasadniczo 1,6 występował pod trzema postaciami jako benzyna 1,6 mpi 102 konie 1,6 fsi 115 KM lub diesel 1,6 tdi 90 i 105 km
2.0 występowało jako benzyna wolnossące 2,0 fsi 150 lub doładowane 2,0 TFSI 200 KM + cała plejada diesli 2,0 tdi - tutaj lepiej odpuścić
dla Ciebie ogólnie diesel to głupota, jedynie Pb
1,6 silnik wieczny (mówie o mpi) z opcją zagazowania ale dynamika jak z górki by było chyba
FSI bym odradzał, jeśli już to jedynie 2,0 FSI tutaj dynamika lepsza ale lpg odpada, chyba i tak lepsza jednostka niż TFSI.
ja bym wybrał 1,6 mpi lub 2,0 fsi
Ale jakbyś chciał modzić to 2,0 TFSI - tutaj poad 250 spokojnie polecisz z mocą
silnik wytrzyma ale potem zacznie lecieć wszystko
Tylko że na jakiś czas do polatania po mieście styknie