Audi a3 3.2 vr6 (8p) vs Audi S3 (8p)

29 Cze 2019, 21:00

Raziel11 napisał(a):oczywiscie za 60k moglem kupic

Mam nadzieję, że nie chcesz powiedzieć, że dałeś 60k za cupre 1p :lol:
Bo to już zakrawa o szaleństwo. Za taką kasę spokojnie się kupuje golfa 6R w dobrym stanie jak już tak lubisz tsi, a także są inne lepiej prowadzące się auta.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

29 Cze 2019, 21:06

Przeczytaj post jeszcze raz bo edytowałem ;p

Cupra kosztowala 47tys, pakiet startowy 13tys (tylko nie podpieraj sie tymi liczbami teraz w kazdym temacie bo to ksozt serwisu w ASO i w tej cenie sa tez kpl hamulce 3k i opony 2k)
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

29 Cze 2019, 21:32

Raziel11 napisał(a):2010r min, przebieg <100k, miesieczne koszty utrzymania na poziomie 2 max (pomimo "uwielbienia" dla grupy VAG nie podoba mi sie golf, audi a3 8p tez wyglada juz dosc staro i zwykle) civic z wygladu odpada w kazdej wersji, do francózów mam awersje po doswiadczeniach.


Tak jak pisałem. Megane 3 rs, które prowadzi się o NIEBO lepiej od cupry i koszty utrzymania też ma niższe.
Do tego focus st mk3, za 50-60tys spokojnie można znaleźć. W kwestii prowadzenia znów lepszy od cupry, ale nie dorównuje megane rs.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

29 Cze 2019, 21:35

Koszt s3 jest aż o tyle większy?? Z tego co się orientuje to z ogłoszeń 3.2vr6 25-35tys a s3 35-45 tys. Piszecie że s3 da się zagazować więc chyba wybór padnie na s3. Brzmienie to nie wszystko a sam wygląd s3 rekompensuje tą stratę ;D
Jeszcze jedno pytanie jak myślicie co lepiej utrzyma się na rynku cenowo (strata wartości) s3 czy 3.2vr6?
bednarxx
Nowicjusz
 
Posty: 14

29 Cze 2019, 21:35

Moim marzeniem jest 350z ale jeszcze będzie czas żeby je spełnić, na razie coś spokojniejszego :p
bednarxx
Nowicjusz
 
Posty: 14

29 Cze 2019, 21:39

bednarxx napisał(a):Koszt s3 jest aż o tyle większy?? Z tego co się orientuje to z ogłoszeń 3.2vr6 25-35tys a s3 35-45 tys

S3 35tys? kolego zejdz na ziemie, za 35tys to sa zwykłe A3 200konne

kupic mozesz wszystko ale to proszenie sie o klopoty, zadbana S3 jest drozsza o ok 15 tys od Cupry R, przy budzecie 60tys mozesz myslec o niej

pamietaj jeszcze o pakietach startowych, ok 8tys po zakupie dla 3.2 i ok 4tys dla 2.0TFSI (to koszty profilaktyki silnika) dolicz jeszcze kilka stowek na serwis olejowy dyfra, dobre opony to podstawa, S3 bedzie chyba na 19 tak jak Cupra R, dobre opony to ksozt min 2tys, jak heble beda do roboty to ok 1700-1800zl w zwyklym warsztacie.

Przelicz sobie wszystko, bo auta sa fajne ale jak kazde mocne auto nie sa tanie w utrzymaniu
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...

29 Cze 2019, 21:46

Raziel11 napisał(a):Jakies kompleksy z tym olejem macie?

Tia... :D
Raziel11 napisał(a):miałem teraz nowe BMW M2 na 2 dni, po tych 2 dniach zabawy pol litra oleju trzeba bylo dolac, autko z mikro przebiegiem.


No i co?

Ale spoko nie będę dyskutował z Tobą jak duży90, możesz wszystkie siły skierować na niego :D .
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

29 Cze 2019, 22:26

bednarxx napisał(a): Piszecie że s3 da się zagazować więc chyba wybór padnie na s3.
niby się da, ale to nadal wtrysk bezpośredni. Myśląc o LPG nawet bym się nie zastanawiał i brał 3.2
bednarxx napisał(a):jak myślicie co lepiej utrzyma się na rynku cenowo (strata wartości) s3 czy 3.2vr6?
jak dla mnie vr6, bo to ostatni tego typu wóz na rynku (potem już tylko w dół + turbo).

Raziel, Duży i Szybki przywołuję Was do porządku, bo w kolejnym temacie szykuje się przepychanka słowna. Załóżcie sobie temat w dziale "Off topic" i tam dyskutujcie do woli :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14201
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

29 Cze 2019, 22:41

bednarxx napisał(a):Piszecie że s3 da się zagazować więc chyba wybór padnie na s3.

Bez problemu się da

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Ja jestem za S3...generalnie A3 3,2 to ciekawostka i nieco inna liga auta.
Tak jak Golf R32 a GTI zwykłe i limitowane.
Te auta to raczej dźwięk i nietypowy silnik a nie konkretna jazda.
To tak jak w czasach Golfów 4 i Passatów B5 były wszelkiej maści 2,3 V5 itp

3,2 jest dla koneserów, S3 dla ludzi którzy lubią pocisnąć z resztą S3 to dla mnie Golf VI R tylko starszy, pięknie to zasuwa i spore możliwości.
Niestety w 3,2 w normalnych warunkach nigdy tego nie bedziesz miał a o uturbianiu już pisaliśmy.
Poza tym szukasz auta na handel? że się pytasz co szybko straci na wartości? hmm wbrew pozorom A3 3,2 słabo trzyma cenę, dużo lepiej Golf R32 więc sam widzisz.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna