03 Kwi 2018, 14:24
Wszystko zależy od konkretnego egzemplarza ten za 12k może być w takim samym stanie jak ten za 7k bo np polift itd..
7-8 względnie powinno starczyć ale zależy jaka wersja i tutaj też kwestia kosztów utrzymania.
Jak chcesz jakieś fajne 5d 1,8T to raczej średnia opcja, za to kupisz już raczej dobre 1,6 -1,8 20V
Starej się szukać tych z lat 90 (przedlifty), do tego 3 drzwi i właśnie 1,8 20V
Koszty utrzymania nie są duże, bo sprzęgło zwykłe, nie ma turbiny, głowica 20 zaworowa fakt ale dziś już tragedii nie ma.
Wiadomo że klocki czy amortyzatory będą droższe niż w VW Polo 1,2 ale to jest poziom Golfa IV - z resztą bliźniak, czy Fiata Stilo
To że znaczek inny i marka teoretycznie premium to inna para kaloszy, technicznie to Golf IV/Skoda Octavia 1
Za mało szczegółów, gdzie jeździsz, jaka moc, jaka pojemność Cię interesuje itd.
Szukaj po prostu A3 8L 1,8 20V 125 KM lub Golf IV 2,0 np (1,8 jest rzadkie w golfie)