Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
galakty napisał(a):Już bez przesady z tą Hondą że trzeba non stop jeździć na wysokich obrotach... Żeby uzyskać pełną moc - owszem, ale jak sobie porównasz ilość i przebieg momentu to się okazuje że już od 1500 obrotów ma go więcej niż ten 1.6 MPI.
owszem ale z 3,2 VR6 pod maską i 4x4 a nie 1,6 i fwdquel napisał(a):A3 8P waży 1.5 tony
jak odrzucisz turbo do regeneracji którego 1,6 nie ma, sprzęgła z dwumasą, której w 1,6 brak i wadliwą skrzynie biegów to może jest w miarę tani w eksploatacjiMirozic napisał(a):bravo ma dobre osiągi, tani w eksploatacji,
galakty napisał(a):Poza tym jaki silnik 1.6? Mówimy o Civic VIII generacji, a tam masz 1.8 140 KM... Po prostu komedia.
demirbiras napisał(a):spróbuj bez redukcji wyprzedzić cokolwiek na ulicy, życzę powodzenia
Civic żelazko przy 1,6 silniku ma 110 koni przy 5600 obrotów i 152 Nm przy 4300 obr/min, rzeczywiście potwór
quel napisał(a):Naprawdę dobrze Ci radze odpuść 1.6 mpi bo tylko się zawiedziesz. A3 8P waży 1.5 tony,
demirbiras napisał(a):galakty napisał(a):Poza tym jaki silnik 1.6? Mówimy o Civic VIII generacji, a tam masz 1.8 140 KM... Po prostu komedia.
tak a w Audi masz 3,2 i 250 koni komedia faktycznie
szybki napisał(a):Nasz fanboju zdradzę Ci tajemnicę silnik hanki 1,8 lepiej wypada bez redukcji niż 1,6 mpi vw z redukcją.
Mirozic napisał(a):Czyli reasumując najlepiej wybrać fiata? Czy na coś jeszcze zwrócić uwagę?
Mirozic napisał(a):Czyli reasumując najlepiej wybrać fiata? Czy na coś jeszcze zwrócić uwagę?
Baza z danymi technicznymi samochodów marki AUDI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne AUDI