REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
łysy30 napisał(a):Poczytaj sobie opinie o komisie na Dźbowskiej...
jiGsaw napisał(a):Chlopie cr to masz w bmw od 20 lat prawie. Druga sprawa w bmw nie ma z tym problemu. fuck logic. Problem za to jest z łańcuchem. Poszukaj wersji 163 konie.
jiGsaw napisał(a):może lepiej się rozejrzeć za odpowiednikiem klasowym A3 czyli 120d 163 ps.
dzida napisał(a):1,6TDI to silnik na bazie 2,0TDI o niższej trwałości obliczonej przez producenta
Atlasik20 napisał(a):Jak te silniki 1.8 TFSI się sprawują?
dzida napisał(a):2,0TDI PD (pompowtryskiwacze 140KM) mają złą opinię z racji pękających głowic, bloków i zacierania się bez ostrzeżenia
2,0TDI CR (Common Rail 143KM) mają dobrą opinię ale i tak wada układu smarowania pozostała i dalej się zacierają chodź nie w takim stopniu jak PD
1,6TDI CR bazuje na 2,0TDI CR ale nie ma już problemu ze smarowaniem jak w 2,0
Atlasik20 napisał(a):
Jak te silniki 1.8 TFSI się sprawują?
pękające tłoki, wysokie spalanie oleju, nietrzymanie mocy, problemy z rozrządem - jednym słowem porażka pod względem trwałości. Aż dziw bierze, że zastąpili tym silnikiem udane 1,8T