Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Zerknij sobie jeszcze do tego tematu silnik-tfsi-3-generacji-ea888-gen-3-vt110195.htmHUBSON1002 napisał(a):Słyszałem , że A3 8p 2.0tfsi najlepiej do 2008r
Trzeba porządnie prześwietlić taki samochód no ale nie ulega wątpliwości że 2.0 TDi w tym samochodzie to bezpieczniejsza opcja niż TFSi w benzynie, poczytaj jeszcze tu audi-a4-b8-jaki-silnik-vt128078.htmHUBSON1002 napisał(a):A b8 2.0tdi najlepiej od 2008r żeby były wtrysk common rail
franccc napisał(a):HUBSON1002 napisał(a):mam okazję
Okazje nie istnieją, jeśli coś jest dobre to ma adekwatną cenę
Rokiko napisał(a):Ciężko będzie sprawdzić silnik tak na oko i przy tym jak pracuje ale popatrz w okolice korka wlewu oleju czy tam nie widać że jest mokro czasem zdarza się że ci co często dolewają oleju niekiedy robiąc to szybko trochę go rozleją itd. Druga sprawa to końcówki wydechu, jeśli będą takie tłuste w środku to silnik raczej bierze olej, spotkałem się też z tym że potrafiło tam być nawet mokro ale to już bardzo zaawansowane stadium. Jak nie przepala oleju to raczej w wydechu będzie taka sucha sadza i nic więcej.
Jeremias napisał(a):Mój kuzyn ma Octavie II RS z tym silnikiem, niby 200 koni ale w automacie w trybie sport schodzi się poniżej 7 sek 0-100 no to raczej na brak mocy nie można narzekać, rodzinne autko w kombi
Automat bardzo dużo daje ale to są od razu wyższe koszty
Baza z danymi technicznymi samochodów marki AUDI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne AUDI