Audi A3 czy Volvo V60 2017 - 2019

20 Mar 2019, 22:32

Hej wszystkim!

Piszę tutaj ponieważ mam problem z wyborem auta. Niedawno zdałem prawo jazdy (W końcu po przekładaniu z roku na rok :lol: ) i przymierzam się do zakupu auta. Jako, że nie znam się w ogóle na samochodach, to proszę was o pomoc w wyborze :)

Pierwszą moją propozycją jest Volvo V40 '17 - '19. Samochód ten z zewnątrz bardzo mi się podoba. Problem jest z wnętrzem które według mnie jest zbyt kanciaste.

Drugim wyborem jest Audi A3 '17 - '19 (sedan lub hatch). Ten samochód mi się strasznie podoba ale z opcjami znacznie przekracza budżet (Mogę se pozwolić tylko na wirtualny kokpit) a bez opcji, auto wydaje się gołe w środku

Volvo prowadziłem a w Audi A3 jechałem jako pasażer. Audi dla mnie wydaje się mniejsze i zwinniejsze i w ogóle mam jakieś takie odczucie (Audi S3 full opcja, nie wiem jak to będzie ze zwykłą A3). Volvo za to wydaje mi się takie trochę ciężkie wielkie i masywne (Duże lusterka itp)

Waszym zdaniem które wybrać? Koszty utrzymania nie mają dla mnie znaczenia. Bardziej interesuje mnie prowadzenie, komfort i technologie użyte w aucie.

//Edit

Przeglądając samochody wpadł mi w oko Ford Focus new który oferuję znacznie więcej na poziomie elektroniki od wymienionych wcześniej aut.
Greenone
Obserwowany

21 Mar 2019, 08:55

kupujesz nowe lub prawie nowe auta. oczywiście kupujesz przy salonie auta podemonstacyjne bo na alegro będą same bezwypadki ze szkodą całkowitą. W związku z tym kupujesz to co ci się bardziej podoba. Nie znam twoich "zasobów" ale kupujesz auto za 70-100 tys na pierwsze. Zastanawiam się nad sensem. Rozważ proszę zakup zwykłego kompakta za 10 tys na rok do dwóch i na nim uczenie się samochodu. Drobne stłuczki czy zarysowania nie będą bolały, a obcowanie z mechaniką pozwoli ci nauczyć się słyszeć i czuć samochód
diddy79
Zaawansowany

Prawo jazdy: 14 04 1999
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renault Talisman
Silnik: 1,6 dCi 160 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi