Audi A3 - opłaca sie?

18 Maj 2011, 22:21

Witam

Mam okazję kupić audi a3 z 2000r. 1.9tdi 110km 5d, przebieg 300tys. w bogatej wersji ambient, skórzane fotele. Auto jest po liftingu ale tylko w środku i lusterka. Silnik jest w bardzo dobrym stanie, praktycznie nowa turbosprężarka, wymieniony rozrząd, pompa wody i pompa paliwa, wymieniona skrzynia. Wszystko jest w porządku poza blachą. W związku z tym, że zewnątrz jest przed liftingiem pojawiły się purchle(wada fabryczna producenta), przód maski na całej długości, pasek około 1.5cm. Spory kawałek ma drzwiach i na dachu po obu stronach na wysokości tylnych drzwi. Teram mam pytanie czy warto się w to bawić? naprawiał ktoś ten feler w swoim audi? Ile kosztowałyby poprawki i czy warto, może lepiej malować całe auto? Dodam, że kolor lakieru to czarny a cena samochodu około 15k.
Fusion
Początkujący
 
Posty: 66
Miejscowość: Warszawa

18 Maj 2011, 22:41

z tego co piszesz to troche malowania jest jak bys sie juz zdecydowal na to auto to chyba by bylo lepiej polakierowac cale zeby nie wyszlo tak ze tu naprawisz a obok ci wyskoczy nowa ruda :D
Nanek
Początkujący
 
Posty: 230
Miejscowość: z kątowni ;)
Auto: Audi 100 C4 2.8 V6

18 Maj 2011, 23:13

trzebaby pomalować całe ale to itak nie da Ci gwarancji, predzej czy pozniej ten dach zacznie przeciekac, po prostu pechowy egzemplarz ja bym nie brał chyba ze Ci nie zależy na wyglądzie ale chyba zależy :mrgreen:
fate
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 744
Miejscowość: krs/wwa
Prawo jazdy: 0- 0-2007
Przebieg/rok: 13tys. km
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna

18 Maj 2011, 23:19

jak by to robil ktos kto sie na tym zna i zrobil by to dobrze nie mial by takiego problemu
Nanek
Początkujący
 
Posty: 230
Miejscowość: z kątowni ;)
Auto: Audi 100 C4 2.8 V6

19 Maj 2011, 07:25

Dokładnie,lepiej zrobić raz a dobrze ale cena moim zdaniem troche za wysoka.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

19 Maj 2011, 07:41

Fakt troche drogo ale ja i tak bym nie brał.
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

19 Maj 2011, 08:11

A widzieliście żeby wygrał ktoś z rudą w aucie ?
Zrobienie to tylko na jakiś krótki czas...przecież trzeba zeszlifować rudą razem z resztkę ocynku itd...jak dziury to wspawać kawałki, szpachlować -> tej wojny się już nie wygra nigdy.
A3 to pełen ocynk więc może to jakiś ulep jest? że rdzewieje?
Pozdro.
Pozdrawiam.
przemo.d
Początkujący
 
Posty: 56
Miejscowość: Polska

19 Maj 2011, 08:49

To rdzewienie to wada fabryczna ocynku, wiele audi przed 2000r ma taki defekt, szczególnie na dachu. Według was za ile opłacałoby się go brać czy może lepiej dać sobie spokój? Malowanie całego auta to pewnie koszt około 2tys. Szkoda, że ta rdza jest bo autko technicznie jest super, tak samo wyposażenie i wnętrze :???:
Fusion
Początkujący
 
Posty: 66
Miejscowość: Warszawa

19 Maj 2011, 10:59

Daj sobie spokój, chyba że bawi Cię co roku lakierować furę...
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

19 Maj 2011, 13:02

A warto interesować się modelami po tuningu, zainteresował mnie ten model [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Co myślicie, można tak mocno zakręcić z 110 na 150km?
Fusion
Początkujący
 
Posty: 66
Miejscowość: Warszawa

19 Maj 2011, 13:13

podobno te 1.9 tdi sa bardzo podatne na tuning
Nanek
Początkujący
 
Posty: 230
Miejscowość: z kątowni ;)
Auto: Audi 100 C4 2.8 V6