REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
nie, to tak nie działa. W silniku benzynowym może dać to jakieś różnice ale w dieslowym nie, co więcej przeplywka może nie dać Ci żadnych błędów i bez dobrej znajomości obsługi programu i wartości przepływomierza nie jesteś w stanie postawić trafionej diagnozy.AudiAdrian napisał(a):Odpiąłem kostkę od przepływomierza i bylo bez zmian więc chyba to inne przyczyna.
A co tam będziemy zgadywać Każdy przypadek jest prawie szczególny. Niekiedy bzdeta utruje życie. Patrz . Zafira A 2,0 dth . Brak mocy , pluje błędem przepływomierza . W parametrach bieżących maksymalny przepływ powietrza bez zmian wartości w funkcji obrotów silnika.Ubite. Wymieniamy. D....a brak mocy , turbo nie wstaje. Parametry bieżące znowu pod uwagę. Ciśnienie doładowania nie rośnie a robi się podciśnienie. Turbo się zatarło i stanęło. Wymiana i moc wracaPhantomASA1 napisał(a):,kto odgadnie co było przyczyną?
Nie męcz tylko pisz . Co niby zamek machyPhantomASA1 napisał(a):dopiero po otworzeniu machy domyśliłem się.
EEE.... taka tam normalność Myślałem że będzie coś ekstra , super , niewiarygodne , ekstremalne .....itp. Masz coś lepszegoPhantomASA1 napisał(a):Zapchany intercooler:) Akurat ja mam w takim miejscu,że przy myciu auta zimna woda go schładzała,wyczyściłem go,odtłuściłem,i żegnaj słaboto.