Audi A4 2000r.

20 Kwi 2011, 11:58

Witam serdecznie.

Zastanawiam się nad zakupem Audi A4 z 2000 roku.
Poniżej przesyłam dwa linki do autka nad którym sie zastanawiam.

[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Nie znam się za dobrze na samochodach i wiem też, że po zdjęciach cięzko jest ocenić samochód, ale może ktoś będzie w stanie mi powiedzieć, czy warte jest to autko swojej ceny.

Dziękuję za pomoc.
mms7
Nowicjusz

Miejscowość: Polska

20 Kwi 2011, 12:11

Nie licz na autentyczny przebieg, oba ogloszenia to ten sam samochod.
Byl robiony w nim przod, co widac na zdjeciach dosc wyraznie, zderzak nie jest idealnie spasowany(pewnie jest klejony), maska to samo, roznej wielkosci szczeliny nad/pod lampami przednimi, linia maski i blotnikow nie jest taka sama po obu stronach.
I to ze ktos pisze ze pedala, kierownica i lewarek sa w stanie idealnym nie znaczy ze autko nie jest cofniete, moj wujek ma A6 c4 z 350tys km, i tez ma w stanie idealnym te elementy... na dodatek te elementy mozna latwo wymienic gdy 1 z nich jest lekko wytarty. :)
Czimi
Stały forumowicz

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

20 Kwi 2011, 12:27

Tak tak, to ten sam samochodzik tylko na jednej stronie jest więcej zdjęć.

Bardzo dziękuję za kilka ważnych uwag. :)

pozdrawiam
mms7
Nowicjusz

20 Kwi 2011, 12:33

Swoja droga nie wiem po co ta informacja w ogloszeniu.

"*** zgadzam się na badanie grubości lakieru ***"

Jakby chcial zasugerowac ze auto nie bylo robione, tylko 1 kluczyk swiadczy ze auto raczej bezposrednio od jego wlasciciela nie jest(1-szego czy to 2-giego), moze byc z jakiegos komisu, czy szrotu a potem zostalo naprawione, ciezko powiedziec.

"Jestem poważnym człowiekiem i wiem, że często jadą Państwo setki kilometrów, dlatego zapewniam że wyżej przedstawiony opis jest w pełni wiarygodny."