Jeżeli powietrze z nawiewów leci adekwatnie do tempertaury pokazywanej na wskaźniku tempertaury płynu chłodzącego, czyli jak wskaźnik pokazuje 80 to leci ciepłe powietrze, jak pokazuje 60, to leci letnie powietrze, to
kkamykk napisał(a):Według mnie, uszkodzony jest termostat
A jeżeli powietrze leci cieplejsze niż pokazuje wskaźnik, to
kkamykk napisał(a):bądź czujnik temperatury
Jednakże o tej porze roku wskaźniki bądz czujniki bardzo rzadko nawalają i są raczej jako ostatnie brane pod uwagę.
Możesz zrobić proste doświadczenie - zasłoń czymś gril ( czyli wlot powietrza na chłodnicę ) i zrób małą przejażdżkę. Jak będzie to uszkodzony termostat to auto mimo mrozu nagrzeje się szybko i wskazówka temperatury poleci dość szybko do góry. Powinien też w miarę krótkim czasie włączyć się wentylator chłodnicy. Musisz tylko pilnować, czy się włączy, bo jak będzie coś uszkodzone i się nie włączy, to płyn ci się zagotuje.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...