Audi A4 (B5)1.9TDI Samochód zgasł i nie da się go odpalić

06 Lut 2013, 22:42

Witam,
Dzisiaj gdy wracałem ze szkoły podczas rozpędzania samochód zgasł ,dotoczyłem się na pobocze próbowałem go odpalić kilka razy brak rezultatu .
Nic innego mi nie zostało jak zaholować samochód do domu i zagłębić się w szczegóły .
Co udało mi się sprawdzić i wykluczyć.
Pompa sprawna dostaje prąd i paliwo ,filter,wtryski,kompresje.
Próbowałem odpalić na dwóch kompletach kluczyków też nic nie pomogło
Dodam iż został wymieniony nie dawno (2tyg mało jeżdżone około 200km) rozrząd wraz z pompa wody i kołem zamachowym filtr powietrza oleje.
Po cały dniu grzebania samochodu nie udało się uruchomić nawet na sekundę .
Co to może być ?
Pozdrawiam,
shyheim
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: audi
Silnik: 1.9tdi 90km
Rok produkcji: 1996

06 Lut 2013, 23:43

Jak włączasz zapłon zapala się kontrolka od świec ?
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

07 Lut 2013, 09:24

Ale rozrusznik normalnie kręci?? przyczyn może być kilka np wtrysk sterujący jak masz vaga podepnij auto i zobacz co go boli.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

11 Lut 2013, 18:45

Sorrki że tak długo się nie odzywałem ale czas nie pozwalał.
Udało mi się odpalić go na plaku dym szedł z rury.
Podłączyłem go do Vaga wyskoczyły mi nastepujące błędy:
1117 Sygnał obciążenia zacisku alternatora DF
nie prawidłowy sygnał błąd sporadyczny
550 Regulacja początku wtrysku
Różnica dorególowania -błąd sporadyczny
65535 uszkodzony moduł sterujący

Wymieniłem dzisiaj filter powietrza(odpowietrzyłem) nic nie dało
Nie mogłem nawiązać połączenia z pompą .
shyheim
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: audi
Silnik: 1.9tdi 90km
Rok produkcji: 1996

11 Lut 2013, 19:03

a które błędy udało sie usunąć?? istotny będzie ten błąd: 550 Regulacja początku wtrysku, druga sprawa 65535 uszkodzony moduł sterujący to błąd wynikający z diagnozy silnika?? czy zrobiłeś ogólny skan wszystkich sterowników??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

11 Lut 2013, 19:07

Jeżeli chodzi o usuwanie nic nie robiłem jest raczej początkujący w tych sprawach , błąd wynikający z diagnozy silnika.
shyheim
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: audi
Silnik: 1.9tdi 90km
Rok produkcji: 1996

11 Lut 2013, 19:16

Chodzi mi o to czy te błędy przy próbie skasowania znikły?? czy sie powtarzają??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

11 Lut 2013, 19:44

Nie wykonywałem próby kasowania , jutro z samego rana zabiorę się za to gdyż teraz nie mam dostępu do auta stoi u znajomego najblziej gdzie moglem zaholować
shyheim
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: audi
Silnik: 1.9tdi 90km
Rok produkcji: 1996

11 Lut 2013, 20:04

To po tej czynności napisz co z tych błędów udało sie usunąć a które zostały, wtedy pomyślimy.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

12 Lut 2013, 09:07

Błędy skasowane , samochodu nie udało się uruchomić po ponownym odczycie brak błędów samochod tak jak nie palił tak nie pali
shyheim
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: audi
Silnik: 1.9tdi 90km
Rok produkcji: 1996

12 Lut 2013, 19:40

Błędy mogłeś usunąć - one się teraz nie pojawią bo samochód nie chce odpalić - jak by chodził to by były ponownie.
A nie chce odpalić bo masz uszkodzony sterownik silnika - czytałem też o jakimś wężyku podciśnienia - poczytaj tu.
http://www.elektronikasamochodowa.net/thread-6480.html
http://www.a4club.pl/index.php?topic=30673.0
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1427
Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

15 Lut 2013, 19:37

Witam ponownie zdecydowałem się oddać samochód do mechanika który robił mi rozrząd.
Popołudniu dostaje telefon w którym zostaje poinformowany że udało się naprawić usterkę oraz to że silnik nadaje się na złom obrócone panewki nie jestem specem w sprawie mechaniki ale przed naprawą rozrządu silnik chodził cud malina więc po tej wiadomości jestem w lekkim szoku jak to możliwe zrobiłem po wymianie rozrządu niecałe 200km i taka diametralna zmiana ?
Jest możliwe z mojej winny ? Czy zawinił tu mechanik ?
shyheim
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: audi
Silnik: 1.9tdi 90km
Rok produkcji: 1996

15 Lut 2013, 19:56

Czy po wymianie rozrządu silnik twardziej pracował ?
Czy był zmieniany olej ?
Jak długo był kręcony silnik gdy nie odpalał ?
Powtarzam pytanie: czy jak nie palił to zaświecała się kontrolka od świec na moment przy włączeniu zapłonu ?
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

15 Lut 2013, 20:04

Silnik pracował bez zmian , owszem oleje + filtr został wymieniony , jak długo trudno powiedzieć sporadycznie po jakiś korektach w celu sprawdzenia, tak świece normalnie działają .
shyheim
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: audi
Silnik: 1.9tdi 90km
Rok produkcji: 1996